Пропускане към основното съдържание

Моите любими персонажи от сериалите

                         Любими персонажи от сериалите:

                                            Първа част:

Много от нас гледат сериали и в последните години все повече се развива тази индустрия и сценаристите измислят всякакви истории и сюжети. Разбира се според прадпочитанията на всеки съществуват сериали на различна тематика и с различен стил.
 Аз предпочитам исторически, фентъзи–вампири, вещици и прочие, тийн сериали подобни на One tree hill и Gossip girl например. Истински телеман съм и това е едно от любимите ми занимания.
Някои от персножите в сериалите са ми любимци и смятам, че много от вас също ги харесват. Затова и днешната ми публикация ще бъде посветена на любимите ни образи от Тв сериалите-като днес ще говорим за жените в тях. Няма да правя никакви класации, просто ще подредя тези, които аз харесвам.
И така...да започваме. 

Самър Робъртс, The Orange County


Няма как да не запачна с нея. The Orange County постави началото на тази вълна от тийн сериали. Той беше първият сериал, който имаше толкова много фенове. Още си спомням как в ученическите ни години всичките ми приятелки го гледаха и с нетърпение се прибирахме за да седнем да се насладим на поредният епизод. Годината е 2003. Тогава започва да се излъчва в Щатите. The O.C. си е класика в жанра, а Самър Робъртс е любимка на тийновете. Тя е симпатична, очарователна, малко влюбена в себе си, егоистична и типичната популярна мацка.


Брук Дейвис,One tree hill


Признавам си-Брук ми е голяма любимка. Тя е исниска фурия. Тя е лошото момиче в училище, всички я харесват, известна е, красива е и винаги в центъра на купона. Брук е истинска кучка, манипулативна и себична, но и истински приятел. Вътрешно в себе си тя е много чувствителна и ранима.
Толкова култови сцени има с нея-особено сцената с колата на Лукас,където се появява гола след баскетболния мач-любима сцена на много фенове на сериала.
Какво да говорим за One Tree hil-той е истинска ера в сериалите. Има много фенове по целия свят, а много малко са хората, които не го харесват.

За мен Брук Дейвис е персонаж, който трудно ще се забрави някога. 




БлеърУолдорф, Gossip girl


Класа, класа и пак класа! – Блеър Уолдорф e момиче, което знае какво иска и винаги го постига независимо по какви начини. Тя е модна икона, най-популярното момиче в училище, тя е Queen B, богата известна, със срахотен стил.
Всчики момичета лудват по нейният стил и се опитват да й подражават. Този телевизионен перснаж дори слага начало на ново течение в модата. Известна марка разработва модна линия в стила на сериала.
 Кюлакарката освен с любопитната си и интригуваща сюжетна линия се отличава и с прекрасесн моден стил на героите в сериала и затова е наслада за окото.
Дори да гледаш серила само заради модата в него си струва.
Най-много харесвах стила на Блеър в първи сезон-изтънчен,  но и много сладурски, класически колежански стил с много аксесоари, комбинация на цветове.

Блър е красидва, успяла, добър приятел. Но тя е и подла, отличен манипулатор и обича да диктува правилата. 
Истиска класа! – Блеър Уолдорф e момиче, което знае какво иска и винаги го постига независимо по какви начини. Тя е модбогат
Фей, Чембърлейн,The Secret Circle 


Много харесвам Фей. И съм сигурна, че който е гледал „Тайният кръг” именно тя му е станала любимка. Фей има ужасен характер-тя е егоистка, мисли почти и само за себе си, злобна е и критична към другите. Тя е много сложен комплекс от емоции. Прекалено самоуверена е, арогантна, дръзка и притежава ярка индивидуалност като се отличава от останалите.
Стилът й на обличане е общо взето бунтарски, модерен шик с калсически елементи.
Тя е лидер, властна е и й харесва да поема контрол над нещата.
Харесвам я защото винаги са ми допадали подобни персонажи в селриалите-малко по-необикновени, по-интересни, а пък и тя наистина е лошо момиче.

Продлъжаваме с три дами от Дневниците на вампира.

Елена Гилбърт, The Vampire Diaries 


На мен не ми е сред фаворитките в този сериал, но пък ужасно много от феновте я харесват и затова ще я включа и нея.
Актрисата е българка и е истинска хубавица. Това не може да й се отрече. В сериала обаче на моменти става много досадна с постоянните й дилеми Стефан-Деймън и ролята й на жертва.
Елена е мило и добро момиче, което живота изправя пред много препядствия. Тя е гравен герой в този сериал и нещата се въртят  главно около нея и любовта й към дватамата вампири. 
Тя е нежна, добродушна и състрадателна, готова е на всичко за приятелите си.
С ролята си на Елена Нина Добрев доби страшна популярност и звездата й изгря.

Ребека Майкълсън,The Vampire Diaries 


Тази стара познайница сме срещали още в H20, но тук ролята й е доста по-различна.
С появата си в сериала Ребека предизвика интерес. Нейният образ е доста противоречив. Тя се стреми да поддържа реномето си на зла, безчувствена кучка, но всъщност нещата не стоят съвсем така. Ребека постоянно търси конфликти и се намира в центъра на скандала. Тя винаги иска да е център на внимание и вечно търси такова от другите. Коварна е, прави се на силна и безчувствена и има огромно самочувствие. Опитва се да се впише в човешкият свят, но трудно й се получава.

Каролин Форбс, The Vampire Diaries 


Когато започнах да гледам първият сезон на Дневниците Каролин мигновено се превърна в моя любимка. Тя е мажоретка, организатор на събитията в училище, най-добрата приятелка на Елена. А след като става вампир е още по-яка. Много ми допадеше сюжетната линия-Каролин-Тейлър и по едно верме гледах сериала само заради тях.

Злата кралица/Реджина Милс Once, Upon A Time 

Истниско превъплащение на злото Реджина е не просто злата кралица-тя е персонаж с доста интересно минало и сложен характер. Някога е била добра, но поема по пътя на отмъщенето. Носи след себе си разруха и помита всичко по пътя си. 
Тя е лош герой, в истинския смисъл на думата. Обича да нарянява хората и поставя себе си над всичко. Уверена е в силите си. Помага на другите, но само ако има изгода за себе си.
И въпреки това аз не съм убедена, че Реджина е изцяло отрицателен образ в сериала, защото понякога у нея се появяват отблясъци на доброта и в тези моменти ние разбираме, че тя е склонна да изпитва и добри чувства. Готова е на всичко за да защити онези, които обича.

И накрая, но не на последно място:

 Лемън Брийланд, Hard of Dixie


Още като гледах първият епизод на сериала където Лемън се появява в рокля с обръч в лимонен цвят в стил „Отнесени от вихъра” ми хареса нейният образ. Обожавам стилът й-ретро, южнячки, повече класически отколкото модерен. Харесва ми косата й, аксесоарите й и всичко, което носи.
 Характерът й е много интересен-тя е момичето на татко,което е задоволено с абсолютно всичко и е свикнала да се изпълнява всяка нейна прищявка. Себелюбива е, пада си авантюристка, дейна е, жизнерадстна, моного енергична, но и адски драматична. 
Тя е ръководител на „Камбанките”-женска организация, нещо като сестрински клуб. Обича да организира събития.
 Лемън е егоцентрична, ревнива и малко неориентирана що се отнася до любовта. Не се спира пред нищо да осъществи онова, което си е наумила.
На мен лично ми е много сладка и е много свеж перснаж в сериала. Като цяло и самият сериал е хубав-ненатоварващ, весел и интересен, доста по-различен от всичко, което досега съм гледала като сюжет.

И така....това са моите любими женски персонажи от сериалите. Със сигурност има и още, но това са тези за които в момента се сещам, а и ги смятам за най-харесвани не само от мен. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в