Пропускане към основното съдържание

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава.
Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди.
Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини.
Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив, серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare, за който по-нататък ще направя ревю.
Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди.
Имам много чувствителен скалп и от многото масови продукти съм получавала алергии.
След дълги експерименти, това са трите шампоани, на които винаги се връщам.
Затова и в бъдеще ще се придържам към тях.
И трите продукта измиват изключително нежно, без парабени и вредни съставки са, действат добре на скалпа, правят косата подредена, лъскава, мека. А това са и моите изисквания, какво повече да искам от един шампоан.
Днес се спирам на Шампоана Здраве Актив с кофеин и таурин. Ползвам го вече няколко години, като както казах редувам с Клоран и Юсерин. В момента също го ползвам.
Така изглежда шампоана.

Той е заздравяващ, против косопад и пърхот, освежава скалпа, стимулира растежа на косата.
Това, което обещават е, здрава коса, успокоен до 97 % скалп, борба с пърхута още с първото измиване. С всичко изброено дотук се справя напълно, без никак да преувеличавам.
Аз от доста време нямам проблеми с пърхота, появява се само когато сменя шампоана с някой по-агресивен и това не се отразява добре на скалпа ми. Затова и спрях такива експерименти вече.
Относно косопада-имам наблюдения, че помага, защото съм го ползвала преди време  и против косопад.
На моята коса този шампоан се отразява чудесно и е продукт, който ще купувам отново и отново. Друг плюс, е че прави косата изключително добре оформена и подредена, гладка, мека и обемна. Преспокойно мога да изляза на улицата просто след къпане и издухване със сешоар. И това ме удовлетворява напълно, защото харесвам косата си в естествен вид и предимно така я нося.
След като привърших поредната опаковка от този шампоан, днес излязох и си взех нов, от същата серия- с ментол, енергизиращ и освежаващ. Ползвала съм почти всички видове на марката и от всеки един съм оставала доволна.
Като цяло искам да кажа, че досега каквото и да съм ползвала от марката "Здраве" не съм оставала разочарована от качеството на продуктите и смятам, че то е наистина много добро.
Толкова време търсех подходящия продукт за коса и все още постоянно ползвам различни неща, но шампоана Здраве няма да заменя скоро, защото съм много доволна и явно това е моят шампоан.
Трябва да кажа, че косата ми е нормална-към леко суха, с чувствителен скалп, не е третирана, не цъфти, здрава е, косъма е плътен, права към леко чуплива е, с естествен цвят.
Може би доста похвалих този шампоан и може да ви се струва невероятно, но е факт, че не съм преувеличила ни най-малко и го казвам от собствен опит и в резултат на дълго и продължително използване и ползите, които виждам.

Да, този продукт не е скъп, но по нищо не отстъпва на доста други по-скъпи неща.
Аз харесвам този шампоан, на мен ми върши чудесна работа и затова реших да споделя за него. Ако имате коса като моята и чувствителен скалп, вярвам, че ще ви помогне- А и косата ми се чувства много добре от него и изглежда супер.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в