Пропускане към основното съдържание

Loreal Paris: Elseve

                            Elseve Total Repair 5 

                                              Пълна грижа за косата


Публикацията ми днес ще бъде за четири продукта на френската козметична марка Лореал и по-специално серията им за коса Elseve.
Продуктите за коса на Elsevе са много попурални в грижата за косата от масовите марки на пазара. Предлагат се навсякъде и има множество разновидности за всички нужди на косата и типове коса. 
Принципно не съм им фен изобщо, защото не харесвам шампоаните от тази марка, тъй като са ми много агресивни и ми образуват алергии на скалпа-затова и не ги предпочитам, колкото и гладка и мека да правят косата ми. 
Единствените продукти от тази марка, които харесвам и изполлзвам са от червено-бялата серия Total Repair 5-шампоан, балсам, маска и спрей за след отмиване. 



Тази серия е разработена със про - кератин и серамид и е предназначена за заздравяване и пълно възстановяване на косъма в дълбочина. Серията е реконтруираща и възстановяваща и за увредена коса. Ден след ден косъма е възстановен и по-здрав.
Действа по петте признака на изтощената коса.
В резултата на редовното използване косата е:

-възстановена
-жизнена
-копринено мека
-по-здрава и устойчива
-бляскава
-хидратирана

Тази серия е подходяща най-вече са увредените коси, които са изтънени, без блясък и жезненост. Моята коса не е такава, но аз го използвам за поддържаща грижа и съм значително доволна от серията.
Шампоана е лек и добре измиващ, пени се доста, мирише много приятно. Това което ми харесва особено много в него е, че е мек и прави косата много, много лъскава, мека и гладка-това може да се постигне спокойно и без да се използва балсама. Само шампоанът придава тази мекота, лъскавина и блясък, което винаги ме е учудвало.
Аз ползвам и балсама за по-лесно разресване и за подхранване.
Маската ползвам веднъж в седмицата или веднъж на 2 седмици, като я редувам с домашни маски.






Нея нанасям след като съм измила косата два  пъти с шампоана и леко съм я подсушила. Подсушаването е необходимо, защото така маската прониква по-добре в косата, а и се нанася значително по-лесно. Количеството, което нанаясям е съвсем малко. Не е препоръчително да се нанася много голямо количество. Разнасям само по-дължините и никога в корените.
Готовите маски се нанясат само по дължините, а домашните и маслата в корениете-това е известното правило.
Стоя около 5 минути, когато много бързам, а понякога и 10-15 минути. На самото опътване пише да се стои 2-3 минути, но аз лично мисля, че това е доста малко за да подейства такъв продукт и колкото повече стоим, толкова по-добре.
Сега повечете продукти обаче са разработени така, че за да имат много бързо и мигновено действие/в което обаче аз не вярвам/.
Така, че колкото повече, толкова повече...
Маската заглажда, подхранва, уплътнява, придава гладкост и здравина.
Спрейчето нанасям на измита коса за лесно разресване и подхранване.
Може да се наняся и между две миенета на косата за оформяне на прическата и допълнително подхранавне.
Не ми утежнява на косата, прави я много мека и мирише страхотно. :)
Аз го използвам и когато си правя къдрици с меки ролки-нанясм го на измита коса за оформяне на къдриците преди да си навия косата.

Това, което харесвам най-много в серията е, невероятният блясък, мекота и лъскавина, с която даряват косата ми. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …