Пропускане към основното съдържание

Небрежен кок с плитки

След гледане на клипчета за прически в you tybe вечра и днес реших да пробвам да си направя един по-небрежен, леко къдрав кок с плитки. Много харесвам вдиганта коса и много хора са ми казвали, че ми отива.
Допадат ми по-небрежните, къдрави кокове, а не тези строгите и със силно опъната назад коса.
Обичам да експериментирам с различни прически и стилове. Не съм специалрст в правенето на прически, но мисля,че се справям сравнително добре. Почти винаги сама си правя прическети, като само за много официални поводи ходя на фризьор-все пак специалсита си и специалист. 
Правенето на прически ми е нещо като хоби. Напоследък не го практикувам често, защото много прически изискват стилизанти, термична обработка, а аз се старая да избягвам това от доста време вече. 
Днес направих тази прическа само за проба и набързо. Не съм ползвала абсолютно никакви стилизанти. Вечерта преди да си легна сресах косата си, напръсках я с малко количество от спрей-на Елсев и я сплетох на две плитки. 
Станаха естествени къдрици, по-небрежни и ежедневни. 


Получи се един доста обемен кок, който много ми хареса как стои. Тъй като не снимам клипове–а и не смятам да се захващам с това ще се опитам да обясня как я направих, а пък и в интернет е пълно с подобни клипчета и съм сигурна, че ще можете да си намерите подходящо видео.

По-голямата част от косата вързах с ластик-по-тъничък и в неутрален цвят за да не се вижда. След това оформих тези рогчета, като заврътам всеки кичур и закрепяв с черна фиба-много е лесно. 
Отделих малка част от косата за направата на две плитки и направих една по-дебела и една по-тъничка/просто така ми дойде на момента/. По-голямата плитка обрамчва челото отпред. 
Закрепих плитките също с фиби, но за по-сугрно можете да използвате и силиконови ластичета и да ги завържете за да не се развалят и да изпаднат в случай, че фибите са по-хлабави. 
На снимката в ляво се вижда отгоре цялостната прическа. Тук забелязвам, че издайнически се подава една лилава фибичка-считам го за пропуск, принципно не е добре да се вижда, но както казах това беше само пробно. 
На снимката от дясно се виждат добре двете плитки.
Плитките придават нежна и кокетна визия, а и могат да порменят всяка прическа. Затова и толкова години наред са популярни и особено през последните две-три години. 

Плитките ни връщат в по-далечните времена когато косата е била сплитана много често в строги прибрани прически и плитките са били доста предпочитани сред дамите от аристокрацията. 
В средните векове например косата винаги е била вдигната-просто това е било задължително за жените. Дългата, спусната свободно коса се е смятала за пошла, асоциирала се е с греха и затова жените са се стараели сякак да я прибират и вдигат в кокове и всевъзможни прически.
Наисина странно е от една страна, но църквата е имала строги правила за жените. 
Още една снимка в близък план:


И така това е прическата, която си направих и която ми отне само 10-15 минути.
Не знам дали бих носила такава прическа в ежедневието си-може би ще бъде твърде много, но за престоящите празнични дни със сигурност бих си я направила. 
Това беше от мен за сега. 
Приятен следобет и е време за кафенце :)  


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…