Пропускане към основното съдържание

Pin up make up:Класически грим

Днес бях вдъхновена от pin-up грима, който е страхотен и много класически.
Аз съм голям фен на червеното червило, макар рядко да се усмелявам да го нося. 
Смятам, че за тъмни коси и бели лица този грим е много подходящ и страшно добре подчертава очите и акцентира върху контраста-тъмна коса-бяла кожа. 

 Наричам този грим "Холивудски" . Това на което се набляга са очите и тяхната форма "тип лястовичка"-дебели очертани линии, удебелен молив в края на окото, подчертани вежди, червило в ярък наситен червен цвят.
Това е дна изключително женствена визия, а същевременно много стилна, изискана и секси.
Едновременно с това гримът не е натрапчив, а изчистен, класически и много шик.
Ето го и моят вариант на грима:
Използвала съм отново нюд цветове-матови сенки, в комбинация шампанско-бяло-шоколадово. Палитрата е на Flormar-Taste of chocolates. Мисля, че съвмсем отговорно се влюбвам в тази палитра...



 Наскоро си я купих и сега гледам да я използвам по-често за да добия представа как стоят цветовете. 
Основата е цвят шампанско, в съгвката на клепача нанесох с пръст от шоколадовия нюанс и после разнесох с помащта на четка за да се прелее добре. 


 Молива е обикновен черен на марката Мода. Доволна съм от тези моливи-меки са, не се размазват, стоят добре. Важно е да е много добре подострен. Удебелих  в края на окото и направих ефекта "лястовичка". На устните нанесох ярко червило-Golden rose №65 е цвета-наситено червено, много добре стои, сравнително лесно се нанася.
След дълго търсене на подходящ за мен черевен нюанс попаднах на този и в началото си мислех, че ще е прекалено червено и няма да ми подхожда, но определено ми хареса и ми подхожда на тена, което е най-важното. Общо взето доста трудно се избира червено червило и лесно може да се сбърка в избора.


Тази визия много ми допада. Подходяща е както за всеки ден, така и за по-специални поводи. Този грим е класика и би стоял превъзходно с малка черна рокля. Мисля, че често ще започна да си правя такъв грим. 


 Спиралата, която използвах е на Essence-I love extreme crazy volume mascara-една изглежда много харесвана спирала от блогърките.



Друга асоцияция, която такъв грим ми навява е "Снежанка". "Коси като абанос, кожа бяла като сняг и устни алени като кръв." Може би pin-up стила ще ми стане любим.



В тези дни започнах да експериментирам много и ми е много приятно да се занимавам с това. Научавам все повече и повече за грима, гледам клипове и техники, вдъхновяват ме различни визии. 


                                       
                                         Ако ви допада този тип грим можете да си го направите-винаги е актуален и стои прекрасно.



Ами вие? Обичате ли да се гримирате и какъв грим предпочитате? 



Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в