Пропускане към основното съдържание

Lady Million by Paco Rabanne

Днешната публикация посвещавам на легендарния аромат на Paco Rabanne-Lady Million.
Това е парфюм, който голяма част от дамите, почителки на на парфюмите познават и вероятно са притежавали. 


Имам този парфюм от известно време и искам да споделя своите впечатления от аромата. 
Както се изказаха мъжете около мен "това бил най-хубавия женски парфюм". 
Е, няма да оспорвам вкуса на мъжете-наистина доста от тях го харесват, което е показателно, защото аз лично се доверявам на вкуса на мъжете, относно ароматите. 
Аз също харесах парфюма, но не го смятам, за чак пък " най-хубавия. " Носила съм го с удоволствие, допада ми, но не дотолкова,че да го определя като "моят аромат" или да започна да го обожавам. Всъщност досега това май не ми се е случвало с който и да е аромат/освен с Alien, който наистина още от първият миг харесах/. 
И така Lady Milвion е наистина чуден аромат, но не ми е любим. 
Ако трябва да определя аромата -това са много малини, много мед и сапун. На това ми мирише този парфюм. 
Нежен е, женствен, категопично не бих го определила като флорален или поне на мен ни ми навява асоциацията за никакви цветя. Но пък в описанието му е посочено, че именно белите цветя фигурират на първо място в нотките. 


Е явно ми върви все на бели цветя в парфюмите-все такива си улучвам.! 
Другите съставки, които са опоменати са мед, пачули и сладки нотки най-основно. 
Аромата е сладък, но не натрапичво сладък. Наистина това, което много ми направи впечатление след вече толкова дълго ползване е мириса на мед, който се усеща наиста много. 
Аз обичам такъв мирис и не ми е неприятен. 
Пачулито също доста се усеща. Цитруси обаче никак не усещам. 
Това, което ми идва много в него е подчертано сапунения завършек, който оставя. 
Относно трайността-не е пословична. Усещам го само 2 часа интензивно, през другото време едва-едва, но това е по-скоро мое внушение-другите хора около мен го усещат. 
Може би не се спогоди с кожата ми-не зная, но определено не го усещам трайно върхусебе си. 
Разбира се зъдържа се през целия ден, но вечерта вече много леко се долавя миризмата. 
Може би е до кожа, може би самия парфюм не е толкова интезивен като миризма-нямам представа, но е факт, че не го усещам дълго време върху себе си. 
Хубавото е, че е нежен, ненатрапчив и подходящ според мен за всички сезони и всяко време на денонощието. 
Като заключение ще кажа, че много харесвам Lady Milion и с удоволствие си го изхабих, но за мен това не е моя аромат. И има аромати, които харесвам повече. Но иначе е страхотен, сладък, нежен и магнетичен. 




Описание: 
връхни нотки: малина, лимон, нероли
сърдечни нотки:жасмин, гардения, африкански портокал
базови нотки:пачули, мед, кехлибар

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в