Пропускане към основното съдържание

Lady Million by Paco Rabanne

Днешната публикация посвещавам на легендарния аромат на Paco Rabanne-Lady Million.
Това е парфюм, който голяма част от дамите, почителки на на парфюмите познават и вероятно са притежавали. 


Имам този парфюм от известно време и искам да споделя своите впечатления от аромата. 
Както се изказаха мъжете около мен "това бил най-хубавия женски парфюм". 
Е, няма да оспорвам вкуса на мъжете-наистина доста от тях го харесват, което е показателно, защото аз лично се доверявам на вкуса на мъжете, относно ароматите. 
Аз също харесах парфюма, но не го смятам, за чак пък " най-хубавия. " Носила съм го с удоволствие, допада ми, но не дотолкова,че да го определя като "моят аромат" или да започна да го обожавам. Всъщност досега това май не ми се е случвало с който и да е аромат/освен с Alien, който наистина още от първият миг харесах/. 
И така Lady Milвion е наистина чуден аромат, но не ми е любим. 
Ако трябва да определя аромата -това са много малини, много мед и сапун. На това ми мирише този парфюм. 
Нежен е, женствен, категопично не бих го определила като флорален или поне на мен ни ми навява асоциацията за никакви цветя. Но пък в описанието му е посочено, че именно белите цветя фигурират на първо място в нотките. 


Е явно ми върви все на бели цветя в парфюмите-все такива си улучвам.! 
Другите съставки, които са опоменати са мед, пачули и сладки нотки най-основно. 
Аромата е сладък, но не натрапичво сладък. Наистина това, което много ми направи впечатление след вече толкова дълго ползване е мириса на мед, който се усеща наиста много. 
Аз обичам такъв мирис и не ми е неприятен. 
Пачулито също доста се усеща. Цитруси обаче никак не усещам. 
Това, което ми идва много в него е подчертано сапунения завършек, който оставя. 
Относно трайността-не е пословична. Усещам го само 2 часа интензивно, през другото време едва-едва, но това е по-скоро мое внушение-другите хора около мен го усещат. 
Може би не се спогоди с кожата ми-не зная, но определено не го усещам трайно върхусебе си. 
Разбира се зъдържа се през целия ден, но вечерта вече много леко се долавя миризмата. 
Може би е до кожа, може би самия парфюм не е толкова интезивен като миризма-нямам представа, но е факт, че не го усещам дълго време върху себе си. 
Хубавото е, че е нежен, ненатрапчив и подходящ според мен за всички сезони и всяко време на денонощието. 
Като заключение ще кажа, че много харесвам Lady Milion и с удоволствие си го изхабих, но за мен това не е моя аромат. И има аромати, които харесвам повече. Но иначе е страхотен, сладък, нежен и магнетичен. 




Описание: 
връхни нотки: малина, лимон, нероли
сърдечни нотки:жасмин, гардения, африкански портокал
базови нотки:пачули, мед, кехлибар

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …