Пропускане към основното съдържание

Любими продукти през Месец Септември

             Септемврийски любимци. Любими продукти от месец Септември


Привет от мен в първия ден на октомври. Запчова моят месец.
Тази публикация обаче ще бъде за септемррийските ми любимци.
Септември вече измина и затова ще ви покажа любимите си продукти от този месец.









  1. Безспорен фаворит този месец е последното червило което си купих на Голден Роуз. Това е 115 номер-червилото е нюд, с лек розово-прасковен отънък, много подходящо за ежедневно носене.

Цветът му е телесен, слива се с цвета на устните ми и много подхожа на моя тен. Това червило ще се превърне в мой нов любимец. Наистиа много ми харесва и си го ползвам често.

Ето и снимка по-отбилизо за да добиете представа за цвета.

Нюанса отива на почти всички видове грим, но най-много си подхащда с лек ежедневен грим, дори аз го нося само със спирала и молив.


Тук си сложих малко на ръката, за да се види добре как стои върху кожата този цвят. Има лек блясък и стои много нежно. 



   2. Мицеларна вода от Буржоа, Париж


Много харесах тази мицеларна вода. Опитът ми с този тип продукти не е голям. Дълги години ползвах само тоалетно мляко за почистване на грима. Другата мицеларна вода, която съм пробвала е тази на Микса, но от нея останах крайно недоволна.
Тази на Буржоа си взех преди 3 седмици. Беше на промоция в ДМ-две на цената на една. Възползвах се и си ги взех.
Впечатления:
Водата е с полупрозрачен цвят, почиства нежно и се справя със всякакъв грим-както с по-лек, така и основен-фон дю тен, черен молив, сенки спирала и всичко по реда си. С два-три тампона почиствам цялото лице. Не ми дразни на очите, не ми щипе, не оставя лепкав и мазен слой/което е голям плюс/. Не получих никаква алергия от нея. Кожата се чувства освежена и е идеално почистена. Формулата й е обогатена с бяло водна лилия, която има успокояващи свойства.След употреба кожата ми е освежена, мека и гладка.


Единствен недостатък:Не е много икономична. Както сами виждате за 3 седмици почти съм я преполовила. Аз обаче я ползвам не само когато си махам грим, а сутрин за почстване на лицето и вечер преди лягане. Може би затова по-бръзо се изразходва, а и аз може и да прекалявам с количесвото понякога.
Дизайна е много сладурски-лилавичък, изчистен, одобна е за ползване, не се разлива. Водата няма почти никакъв мирис.
Като цяло съм много доволна от тази мицеларна мода и смятам да си я ползвам и занапред. 

3.Спирала Rimel Wonderfull Mascara with Argan oil


Тази спирала на Лондонската Мрака Римел везх след дълго търсене на спирали. Не съм особено очарована от нея затова не съм много сигурна дали трябваше да я включа в тази публикация. Но така или иначе ще споделя за нея.
Спиралата е с арганова масло. Не слепва миглите, малко неудобно я нанасям-не знам защо, просто не ми се получават нещата с нея. Иначе миглите стават доста дълги и изглеждат горе-долу добре, но не и както аз искам. Определено не е моят продукт тази спирала.


Така изглежда четката:

Както виждате четката няма никаква по-специфична форма, най-обикновена си е. Самата спирала не е лоша, просто не е моята, не ми е удобна и нанасянето е някакъв кошмар.
Не мога да кажа кой знае какво за нея. Не е нито толкова хубава, нито толкова лоша. Да речем, че става.


Взех я за около 8 лева. 

    4. И на полследно място е ето този страхооотен душ гел на френската марка станала популярна напоследък Lu petit marseille


Отдавна исках да изпробвам нещо тяхно и си взех душ гел с бяла праскова и нектарина. Първоначално исках да си мзема лилавия с мед от лавандула, но ароматът не ми допадна и след като помирисах всички видове този с прасковата най-много ми хареса. Страхотно мирише! Много е приятен този душ гел, като изляза от банята кожата ми е мека и мириша на праскова. Стана ми тотален фаворит! А и половинката много го хареса,което си е важно. J
Очарована съм наистина от душ гела. Много, ама много ми хареса! 

P.S.
Списането, което виждате на първата голяма снимка ми го дадоха в ДМ на касата. Това е издание специално посветено на Розата и нейните козметични качества. Списанието е на  българската марка Bika, която според мен не е никак за подценяване.
Компанията разработва нови продукти на основата на роза-това е Розовата им серия. Обяснено е как се отглежда розата в България, къде, как се обработва, как се приготвят продуктите и какви съставки съдържат и за историята на това цвете като цяло. Съвсем скоро ще го прочета, защото ми се стори доста интересно.

Това беше днешната ми публикация.Надявам се да е била полезна!
Страхотен, ползотворен и слънчев 1-ви октомври от мен!
Целувки!



Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в