Пропускане към основното съдържание

Извънземния парфюм-Alien by Thierry Mugler

                                        Извънземния парфюм





Обожавам парфюмите и те за мен са истинска мания-може би най-голямата ми мания. Имам малко по-странен вкус откъм парфюми и харесвам различните аромати. Много трудно си оцелвам аромат и сложно си избирам, просто защото имам по-специфичен вкус.
Но ароматът на Thierry Mugler Alien афтоматично се превърна в мой фаворит на всички времена. Още с първото помирисване реших, че това е моят аромат. Толкова много ми хареса как мирише, че не мога да му се наситя.
Получих го като подарък от брат ми съвсем скоро. Донесе ми го от Шотландия.
За мен това е един от най-хубавите парфюми. Не мога да кажа, че е най-хубавият, тъй като има още стотици аромати, които не познавам и искам да тествам. Смятам го за изключиштелно стилен и модерен аромат. Знам, че  е много популярен и много масов и знам,че по улиците често се разминавам с жени ухаещи на него-но въпреки това не ми пречи-толкова много ми допада.
Още повече, че е съвсем различен от тривиалните цветно-флорални, плодови и сладки парфюми, които не харесвам и които са особено често срещани буквално навсякъде. 

 Миризмата на Alien е по-необикновена, трудно мога да я опиша, просто защото изцяло не си прилича с нищо, което досега съм носила.
 Това е наистина необикновен парфюм, какъвто марката първоначално е искала да създаде.
Ароматът е уникален-изтънчен, класен, разпознаващ се. Но това определено не е аромат, който всяка жена може да носи и не се харесва на всички. Разбира се това е въпрос на вкус и предпочитания.
Моят вкус към парфюмите е насочен към по-тежките, забележими и характерни миризми. Не обичам т.нар. леки, ежедневни парфюми, едва забелязващи се. Естествено, че е добре за през деня да се носи по-лек и ненатрапчив парфюм, но аз просто винаги съм предпочитала силните и тежки миризми. Не харесвам и плодови аромати. Обичам сладникавите, но не всякога ми се носят. Допадат ми и дървесните, но пък те са универсални.

Alien е всичко в едно. Слядникъв е, но не дотолкова, че да е натрапчив, дървесен е, едновременно с това и флорален-но не изцяло флорален. Затова толкова много ми харесва.
Признавам си, че ароматът ме впечатли и обожавам да го нося. Представям си колко добре ще се развива мириса през есента и зимата, защото това е типично зимен аромат.
Това, което ми направи впечатление е, че парфюмът е тежък, но не задушлив, трайността му е пословична-при мен издържа 2 дни при положение, че пръскам съвсем малко, а не се поливам цялата.
Влюбих се в този аромат. Вярно, е че е доста скъп, но със сигурност си заслужава. Страшно магнетичен и необикновен е.
Описание на аромата:
Alien на Thierry Mugler е необичаен, загадъчен и зареден с положителна енергия аромат. Неговата притежалека, както подсказва и името Alien, е „същество от друг свят”. С него ще излъчвате спокойствие, тишина и магическа привлекателност. Ароматът ще подчертае Вашата жизненост и свободолюбив дух.
Thierry Mugler Alien е слънчев парфюм със сладко-пикантен дървесен аромат, който подчертава индивидуалността на жените и смелостта им свободно да изразяват себе си.
 Alien е уханието на свободата и космоса. Къде, ако не в неговия безкрай, бихте се почувствали тотално свободни?  Alien  обгръща сетивата с магия, способна да омая всяко съзнание. Ароматът е много подходящ за специалните поводи в живота. 
Състав:
Базови нотки: Бял кехлибар
Сърдечни нотки:Кашмеран, дървесни нотки
Връхни нотки:  Индийски жасмин
Обичайно е парфюмите да съдържат повече и разнообразни аромати. Но при този парфюм е интересно, че е съставен само от три нотки и се е получал невероятен аромат.
Финалните нотки са леко сладки, като се усеща едва доловим вкус на карамел.
Какво да кажа повече за този парфюм, освен, че е наистина пленителен и невероятен и съм много благодарна на брат си за прекрасния подарък, който ми направи. С удоволствие ще го ползвам и ще продължавам да го обожавам още дълго време.




Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в