Пропускане към основното съдържание

Flormar "Taste of chocolates" eye shadow (Флормар сенки за очи)

            Flormar pretty compact quartet eye shadow



Днешната ми публикация е посветена на четворните сенки за очи на Флормар. Те са истинско откритие за мен и колкото повече ги използвам, толкова повече ми харесват. Четох няколко добри ревюта за тях из интернет пространството и естествено реших да ги купя още повече, че намерих цветовата комбинация, която исках и която много често използвам, а именно прекрасните шоколадови и нюд тонове, които палитрата съдържа.



Така изглеждат сенките. Опаковката е в чудесен цикламен цвят, удобна е, лесно преносима. Затова тези сенки са идеалните, които можете да вземете със себе си когато пътувате.
Опаковката е пластмасова, но много стабилна и плътно затворена. Няма как да се отвори лесно и не същуствува опасност за съдържанието.
Изглежда доста симпатична и на мен ми допада още повече, че е компактна и мъничка, така че мога да ги нося с мен нявсякъде, тъй като както казах цветовата гама е от най-използваните от мен.
Палитрата съдържа четири цвята.
Етo тук се виждат добре цветовете:


Те са изцяло матови като двата по-тъмни цвята съдържат съвсем леки шимърчета. Много харесвам матови сенки и търсех точно такава селeкция от цветове.
Тук съм снимала цветовете заедно. Извинявам се предварително, че снимката не е чак толкова ясна, но днес навън е много тъмно и това е максимума, който можeх да заснема.


От ляво надясно: кремав цвят-много подхоящ за основа и за хайлайтър да се нанесе под веждите, а също и в ъгълчетата на очите и под очите където се нанасят по-светлите сенки, 
Вторият цвят е нещо средно между шампанско с лек розов подтон-приятен цвят за ежедневен грим и когато искате да се гримирате в розово или пък да си сложите съвсем лек и нежен грим. Този цвят също може да се използва за основа и за да осветлим окото. 
Първите два цвята са матови-не съдържат бляскави частички. 
Третият цвят е матово тъмно шоколадово-този цвят съдържа малко блясък, но  блясъкът почти не се забелязва. 
И последният цвят вече е подчертано по-бляскаво млечно шоколадово.
Тези два цвята стават и за по-тъмен и вечерен грим. 
Много ми допада това, че сенките са широко приложими-подходящи са както за ежедневен, така и за вечерен грим.Можете да си направте и опушен грим с тях.
Цветовата гама е добре селектирана-всички цветове идеално си подхождат. 
Харесва ми и това,че сенките са матови, но пък имат и лек шимър. Това ме устройва, защото аз не съм голям фен на изключително лъскавите сенки. 
Хубавото е, че получаваме в едно както матови така и по-бляскави снеки-за всеки по нещо. Можем да създадем съвсем лек грим, на също така и грим за по-специални поводи.
Много положителни отзиви имаше в бюти блоговете за тези сенки. И те наистина са просто прекрасни. Аз съм много впечатлена от тях и те се превърнаха в едни от любимите ми сенки. Вършат ми страхотна работа и ще бъдат сред най-използваните ми сенки. 



Използвах ги вече няколко пъти и ще продължавам тепърва да експериментирам с тях. Най-хубавото е, че се задържат дълго време, пигментацията е добра, не се разпрашват, не се заличават след време, стоят страхтоно, лесно се нанясат и преливат. 
Тъй като аз съм с тъмно кафеви очи тези цветове много ми подхождат и с удоволствие ги ползвам. 
 Добра инвестиция, за скромната цена от около 6 лева, а някъде могат да се намерят и за по-малко. Количеството е 14 гр. и ще ми стигне за дълго време.
Марката Флормар по мои наблюдения е много добра марка с добро качество и на добра цена. 
Доволна съм била и от други техни сенки и от лаковете им. 
Предлагат се и още цветови комбинации-лилаво-розови, в сивите тонове и т.н. По-нататък ще пробвам и тях. 
 Аз си избрах тази палитра "Taste of chocolates", защото както съм казвала и преди шоколадовите и телесни тонове са ми любими.
Мога да препоръчам сенките  с две ръце и съм убедена, че ще останете доволни от тях. 
Ползвах ги в последните два гирма,които показвах в блога-за грима в стил Мария-Антоанета за Хелоуин използвах  светлите нюд цветове, а в pin-ip грима и останалите кафяви цветове. 
Сенките си заслужават и определено са много добри. 


Приятен есенен и дъждовен ден от мен, аз ще го прекарам до камината :)




Коментари

  1. Да, на мен също.Доста добро попадение за цената си. И цветовете са прекрасни.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…