Пропускане към основното съдържание

Feel like a Queen:Royal Desire by Christina Aquilera


                                               A Really sweet Fragrance:
                                    "Royal Desire" by Christina Aguilera 

                               

Тази седмица съм на тема парфюми и отново ще ви говоря за арамати.
В днешната ми публикация ще ви разкажа за един аромат на Кристина Агилера. Това е парфюмът й Royal Desire, който е сравнително нов в света на ароматите. Лансиран е през 2010 година.
Дизайзна на бутилката е подчертано в кралски стил-с красиви орнаменти, наподобяващи украса  в някой  дворец. Картонената кутийка на парфюма също е много оригинално направена, решена в черна дантела и цвят пепел от роза. На капачката отгоре имаше малка кадифена панделка когато го купувах, но не мога да я покажа, защото отдавна я изгубих. 
Изобщо идеята за дизайна е готина и добре замислена изцяло в концепцията на парфюма.
Мотото е Feel like a Queen. А рекламата е многа добре направена, навсякъде се носи усещане за лукс и изтънченост. Кристина Агилера има страхотно излъчване, напомнящо минали времена и нещо кралско и същевременно много сладко. Защото ароматът е наистина сладък. 


                             

Купих си този парфюм преди доста време от интернет сайт, съвсем рисковано за мен, защото дори не го бях помирисала. Това беше от т.нар. „слепи покупки” за мен, които рядко си позволявам да правя.
Признавам си, че заглавието на парфюма ме грабна от първия миг и просто реших, че го искам. Затова и го поръчах и дойде бързичко.
Първоначално като го помирисах си казах, че никак не ми допада и си помислих, че  съм направила голяма грешка. Миризмата беше меко казано странна. Но с течение на времето започна да ми харесва.
Този парфюм е предназначен за използване и през пролетта, но най-вече през есента и зимата, като за лятото не се препоръчва. Аз съм го ползвала през всички сезони. Действително за горещите летни дни идва малко тежък. Може да се носи и през деня и през вечерта-или поне това прочетох в характеристиката му.
Както виждате на снимаката почти е изхабен и вътре няма нищо, най-много едни 3-максимум 5 мл да са остнали. Ползвала съм го предимно вечерно време когато съм излизала на различни места. За мен това е нощен аромат, но не пречи да се носи по всяко време както казах,дори го дават за ежедневен.
Определено не е „лек” парфюм. В началото като се напръскаш дори идва прекалено натрапчив. Това обаче ми правеше впечатление само в началото. В последствие като го разносих вече не го усещах толкова осезаемо и това не ми пречеше. А аз съм с много чувствителен нос.
Общо взето се получава както със всеки друг парфюм-колкото повече свикваш с него толкова повече не го усещаш, но това не означава, че тези около теб не го забелязват.
Композицията на аромата включва в себе си различни нотки.
Базата е бориви връхчета и смола, сандалово дърво и мускус. До тук нищо очудващо-стандартните базови съставки в повечето парфюми.
Сърдечните нотки са орлови нокти, ирис, лилия  и роза.
Композицията завършва с връхни нотки на касис, юзу (екзотичен цитрусов плод нещо средно между лимон и портокал, но не точно) и накрая бонбони от бяла гардинска роза.
Дълго време се чудех на какво точно ми мирише този парюм. И накрая разбрах,че е касис след като прочетох какво съдържа. Настина аромата на касис и сладко е осезаем.
Бонбоненият аромат също много се усеща.
Royal Desire е най-вече сладък аромат.

Характеризират го като основно сладък, флорален- заради белите цветя, пудрен и дървесен и с аромат на роза. Но аз лично не усещам толкова много розата. 
Най-вече усещам бонбоните, касиса и пудрата.
Харесва ми аромата-хубав е.
Ако трябва да кажа с една дума какво мился за парфюма то думата е- интересен.
Интересен аромат, отново нетипичен и необкновен. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в