Пропускане към основното съдържание

Колекция от обици:

Много обичам обици и всякакви дрънкулки и бижута.
В тази публикация ще ви покажа част от колекцията ми с обици.Харесват ми всякакви обици-и по-обикновени и по-натруфени, изчистени и лъскави, с камъчета и без, дълги и къси, кръгли и с пера. Но най-много ми допадат по-винтидж бижутата, малко по-натруфените, а също така и тези, които изглеждат като тип”част от полилей” . 
 Това са едни от най-любимите, които имам.
Харесва ми да нося обици по всякакъв повод. Когато съм без обици сякаш не съм аз, обичам да ги нося и в ежедневието и за по-специални поводи. 

Ще започна с тези прекрасни червени обици, които си купих по повод абсолветнския ми бал. Много са тежки и са малко неудобни, но пък са подходящи за официални поводи. Не ги нося в ежедневието-смятам, че за всеки ден и за през деня са прекалени.
Изящни са и стават за специалните повод
 





Следващите обици много си ги харесвам и може би най-често нося
Поръчах си ги от Bokacha. Харесвам това турско синьо. И си падам по такъв тип обици-топчета. Много са нежни и стоят хубаво.



Ето тези обици обожавам. С тях кумувах на сватба преди няколко месеца. Стоят елегантно и шик. Официални са.Купих си ги от едно малка магазинче за ръчно изработени бижута на Графа. Уникални са и бяха само един модел.

Както се вижда от снимкатаса много бляскави и чудесни за такива поводи.Тези обици имат типично холивудски вид. С вдигната коса стоят страхотно.




Други мои любими обици са ето тези с панделки:
Те са ми подарък и са ръчна изработка. Много ги харесвам, защото са много момичешки и могат да се носят за всякакъв повод. Хубавото при ръчно избаротените бижута е, че са единствени и уникални и е трудно някой друг да има същите, защото обикновено се избаротват по едни модел и не се повтарят. 




 Следващите обици със пеперуди-зелени. Много ми допада това,че изглеждат като старинни. И зеленият цвят е супер, макар да не ми е любим. Но точно този нюанс зелено-изумрудено-кралско зелено много ми харесва.



 Още едни обици ръчна изработка:


Имам и пръстен и колие към тях.



А това обиците, с които бях на бала си. Те са ми наистина много любими. Имам и същото колие-тежко и с много висулки.
Рядко ги нося, но много си ги обичам. 


 И колието: 



Тези тюркоазени обици са ми много любими. 


 Вдъхнових се от тук:


Исках подобни обици. Е, не са същия цвят и не са съвсем като тези, но пък много ги харесвам и често ги нося. 



Още едни от любимите ми топчета:
Имам ги още от 16 годишна. И доста често ги нося.



Тези дългите си ги купих наскоро, защото за определен повод. Исках такива обици-дълги, тънки, почти до рамото. Носила съм ги само веднъж, защото са много задължаващи.


И последни в колекцията са ето тези сребърни калсически обици. Те са ми подарък. Много рядко ги слагам. Подхождат на всичко общо взето.

Това е част от колекцията ми от обици. Имам и още, но тези са ми сруд най-любимите. Вие обичате ли обици и носите ли често? Какъв тип най-много ви допада? 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …