Пропускане към основното съдържание

Like/Dislike

В днешната ми публикация ще става въпрос за нещата, които харесвам и които не харeсвам в грима, лаковете за нокти, какво предпочитам да нося в ежедневието и за по-специални случаи, а и по принцип за основните ми предпочитания, за кинги, музика, филми и други неща. 





1. Лице:Обичам снежнобялата кожа и белият тен на лицето. Харесвам и изполвам фон дю тени в най-бледите и светли цветове, нежълтеещи, със средна до голяма покривност. Пудра използвам само за Т- зоната и около брадичката, за матиране. Ползвам и харесвам матиращ фон дю тен. Харесвам кожата си бледа и с розов руж, понякога ползвам и прасковен, много рядко бронзанти и златисто-кафяви ружове. 
Отдавна вече не харесвам солариуми и изкуствен тен, а също и естествен такъв-не смятам, че ми отива особено да съм с по-тъмна кожа. 
В ежедневието като грим ползвам само спирала и понякога черен молив, фон дю тен и лек руж. Много рядко сенки в телесни тонове-шоколадово, шампаско, бледо розово, кремаво. 
Обожавам ружа и рядко излизам без такъв. 

2. Грим цветове и нюанси:Любимите ми цветове в грима са телесните-златисто, шоколадово и тъмно кафяво, шампанско, керемидено, кремаво, праскова, бордо. Тези са и които най-много ми отиват. По-рядко сиво, лилаво и розово. Не харесвам и не нося: зелено, синьо и вариации. Рядко нося и розово.
Предпочитам матови сенки пред блестящи. Харесвам и нося драматична очна линия, също и котешка и по-извита в края.
Харесвам и предпочитам дебели вежди, добре оформени с чупка. Не харесвам и не си правя ултра тънки, изрисувани вежди.

3.За специални поводи:Харесвам и нося опушен грим в сиво-черната и кафяво-златистата гама. Обичам изкуствени мигли и спирали за обем и дължина, извити и драматични мигли. 
Предпочитам да акцентирам или върху очи или върху устни-никога и  двете. 
Харесвам и нося малка черна рокля. Не харесвам и не ноя зелен цвят, също и сиво почти никога.


4.Червила и глосове:Харесвам и нося ярко червено червило, бордо цветове, бледо розово, пепел от рози, малиново и нюд тонове. Не харесвам и не нося-лилаво, и кафяво червило и прекалено цикламено розово. 
Нося гланцове-по-рядко безцветни, повече такива с лек цвят. 

5.Лакове за нокти:Харесвам и нося всички нюанси на червеното и розовото във всичките му вариации;розово и розови тонове-бебешко розово, циклама, диня, ярко розово, малиново;нюд цветове-бежово, бяло, шампанско, кремаво.,златисто, сребристо. По-рядко лилаво и сиво. Нося също неонови лакове, перлени и бляскави.Обожавам пясъчни лакове и шимър лакове, както и класически френски маникюр.
Изключително рядко и когато ми дойде музата обичам да нося черен лак, но задължително с някакви допълнителни елементи по него, например сребристи шимъри.

Не харесвам и не нося:Сини и зелени лакове по ноктите си-намирам ги за много грозни. Също така матови лакове.


6. Аромати:Предпочитам нестандартни и оригинални миризми. Не харесвам никак леки водни, дървесни парфюми, с аромат на треви, лимони и подобни. Обожавам тежки, характерни и рядко срещани миризми. 
Обичам ориенталски, ванилови, сладникави, както и цветно-плодови,

7. Коса:-Обичам косата си естествена или къдрава. В момента съм с равен и плътен бретон. Рядко използвам вафли, преси и маши. Харесвам косата си и дълга и със средна дължина. Не харесвам и никога не бих си направила каре. 

7.Музика:Харесвам и слушам  почти всякаква музика-диско,класическа, черно,рап, комерсиална, чалга, техно, електро, хаус.

Не харсесвам и съответно не слушам:Джаз и метъл. 

8.Книги:Чета почти и само класическа, световна художествена литература. Предпочитам исторически романи, драми, любовни романи-Даниел Стийл, фантастика, чиклит, историческа научна литература и учебници. 
Не харесвам приключенски и трилъри. 

9.Филми:Гледам основно романтични комедии, колежански и тийн филми, драми, исторически филми, т.нар. period drama movies-адаптации по романи на известни автори; 
Не харесвам и не гледам:трилъри, ужаси, екшъни и фантастика-с малки изключения. 

10.Моите хобита и интереси:Да чета, да гледам телевизия, разходки, PR, Архивистика и история, блогове за красота, мода  и стил, литература, театър, кино, партита, Тюдори, всичко ретро, винтидж и свързано с различните исторически периоди,  козметика, маникюр, грижа за косата, пътувания, правене на сладкиши. 

Това е за сега. Сигурна съм, че има и още много какво да кажа, но до тук ще спра. Ако има какво да добавям, то ще е в последтвие. 
Приятна и слънчева неделя! 


P.S.
Страхотното фото, което виждате съм взела от сайта на списание Vanity fair. Много ме вдъхнови и много ми хареса, затова реших да украся с него този пост. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в