Пропускане към основното съдържание

Christmas tag

                                            ***** Christmas tag *****




Винаги, винаги, винаги съм обожавала Коледа. Когато дойде това време от 
годината се чувствам истински щастлива и празнично. Просто заради цялата атмосфера. Как всичко се преобразява от сиво и скучно в бляскаво, шарено и весело.
Най-любимото нещо от Коледата за мен е аромата на борови връхчета, мандарини и канела.
Подаръци обичам много-най-вече да получавам.
Тази година Коледата за мен ще бъде по-специална, защото ще заживея с любимият ми човек и това ще бъде голяма стъпка и ново начало. Радвам се, че това ми се случва точно по Коледа, защото толкова много обичам този празник и магията, която носи.
Много искам да завали. Синоптиците ни обещават снежна Коледа-ами дано, ще е прекрасно!
Искам да благодаря на Лина от http://linasfavoritestuff.blogspot.com/ която ме покани за този таг-много се радвам наистина :) Лина, пожелавам ти весели празници и нека всичко, онова което истински желаеш в Коледната нощ да ти се сбъдне!

Нека всички имаме една изпълнена с радост, вълшебна Коледа!



1 1.     Кой е любимият ти коледен филм?

Любимият ми коледен филм е”Всичко, което искам за Коледа”-класически и доста стар. Свързвам го главно с деството ми и с това, че на всяка Коледа го даваха и аз не го пропусках. Много хубави спомени и и емоции ми е донесъл.
Другият ми любим е „Наистина любов”-това може би е най-хубавият коледен филм, който съм гледала. Страхотна история. 

2. Кога отваряш подаръците си - в коледната нощ или на коледната сутрин?

Отваряме ги в полунощ на Бъдни вечер.

3. Имаш ли любим коледен спомен?

Много са любимите ми коледни спомени,но конкретно най-любим не се сещам. Всички преживявания по Коледа са ми любими. И съм имала много хубави моменти и с приятели и със семейството.

4. Любима празнична храна?

Сърмички и чушки, погача, сладкики-всичко каквото се сетиш.

5. Любим коледен подарък?

Куклата Барби обезателно-като малка най-много се радвах  на тях и на всяка Коледа исках такава. Сега се радвам на всичко, важното е да е от сърце. Обожавам обаче парфюми и един парфюм винаги би ме зарадвал, книга също.

6. Любим коледен аромат?

Борови връхчета, канела и мандарини.

7. Имаш ли някакви традиции за коледната нощ.

Хапваме вкусни неща и гледаме коледни филми.

8. Как декорираш елхата си?

О, това ми е любимото нещо. Всяка година е различно и в различни цветови комбинации. Тази година е в розово и бяло, с много панделки.Можете да я видите в блога.
Всяка година си избирам тема и цвят и действам, като гледам да изпипвам нещата и се старая. Но на  котката ми не й пука, тя постоянно я събаря. 

9. Като дете какъв подарък искаше, но така и не получи?

Всчико, което съм искала май съм го получила като се замисля сега.

10. Най-добрата част от Коледа за теб?

Времето прекарано със семейството и близките. Това, че всички са заедно, вълшебните моменти.

Красива и Весела Коледа! 

Коментари

  1. Радвам се, че се включи! И се надявам най-съкровените ти желания да се сбъднат на Коледа. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…