Пропускане към основното съдържание

Суфле за тяло "Индийска спа серия" от Avon


Индийски тайни за красотата от Avon



Индийските съвети за красота са винаги добре дошли. 
Жените от тази нация се славят с хубавите си коси и кожи и естествените съставки, които ползват за поддържане на красотата си.
Avon ни представят една съвременна грижа в "Индийската си спа серия". 
Тя съдържа три продукта-суфле за тяло, ексфолант и маска за лице. 
Днес ще разгледам само суфлето, а в други публикации и останалите два продукта. 


На почитателките на лосиони за тяло ще се хареса консистенцията на този продукт, защото тя е под формата по-скоро на крем. Не се разтича, не е водниста, разнася се много лесно, попива супер бързо. Много е приятна на допир. 
Ползвала съм много други продукти за тяло, но тази кремообразна консистенция е нещото, което прави този по-различен от някои други, които имам. 
Това е едно от нещата, които много ми допаднаха в това суфле. 


Това, което ме очуди беще нетипичният оранжев цвят на течността, който е характерен и за ексфолианта и за маската. Това, не ми пречи, но ми беше малко странно. 
Аромата е мноо приятен, някак луксозен. 
Съдържа сандалово дърво,което е типична съставка на много парфюми и сусамово олио. То се използва широко в козметичната практика и при разкрасителни процедури. Прави кожата мека и нежна като коприна, подхранва, изглажда, хидратира. Подходящо е за всеки тип кожа.


Аромата не е силен, но се задържа сравнително дълго време върху кожата. 
Тя става невероятно гладка и добре подхранена. 
Много ми харесва ефекта на това суфле върху кожата. Прави я като кадифе. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…