Пропускане към основното съдържание

Розова коледна елха

Моят любим празник винаги е била Коледата. Обожавам всичко свързано с Коледа-атмосферата, коледните дръвчета, светлинките и лампичките, заскрежените дървета, снежните човеци, мекия пухкав сняг, топъл шоколад и портокалови сладки, мирис на канела и борови връхчета.
И разбира се подаръците, Бъдни вечер, празничната украса и трапеза. И също червено-зелените цветове, искрящите разноцветни топки на елхата, звънчета и коледни песни...
В този период от годината много се въодушевявам и еуфорията е голяма.
С украсата се започва в началото на Декември, някой път дори и в средата на ноември-просто искам коледната украса и атмосфера да присъства колкото се може повече в дома ми.
В къщи украсявам най-вече аз.Винаги имаме естествена елха и няколко изскуствени по -мънички.
Традиционно в моята стая украсявам една малка бяла елха, която си купих преди години. Нейната украса се състои от наколко основни цвята като през годините съм пробвала различни варианти-бяло и червено, синьо и сребристо, златно и оранжево, зелено, червено и златно, лилаво и други.
Тази година концепцията ми ще е малко по-различна и нетрадиционна. Идеята ми е за елха в розово и бяло, с лилави, сребристи и розови топки, бели разноцветни лампички и много паднелки от сатен.
Днес реших да напавя елхата. Пуснах си музика от 80-те, измъкнах наличната от тавана украса и започнах да творя. Ето я елхичката.


Стана много кокетна, нежна и кукленска. И точно такава си я представях. Стаята ми е розово-лилава и напълно се връзва с нея. Хареса ми много и мисля, че това енай-хубавата елха, която съм правила.
Нистина доста е нетрадиционна и типичните коледни цветове отсъстват,но пък на мен много ми допада тази визия. И всички много я харесаха.
Като включих и светлинките стана вълшебно и като от приказка. Снежно-бяла коледна приказка.

Използвах за направата на елхата розови и бели големи панделки от сатен, които бях ушила лятото за моминското парти на моя приятелка. Те бяха част от украсата ни и сега намериха своето място и на коледната елха. Тази идея ми се стори оригинална и креативна, хрумна ми съвсем случайно когато реших, че тази година елхата ми ще е в розово.


Тук съм снимала украсата от по-близо. Панделките са бели и розови. Използвах само сребристи герлянди, защото пасваха най-добре на цветовата гама. Сложих и няколко мини сребристи панделки, които имам от много време.
Реших да сложа и перлени гердани, в светлорозов цвят. Така елхата получи и малко винтидж визия. Прибавих и пухчета в тъмно розово, които се открояват добре. Те всъщност са обици с пера, от които имах много чифтове и се вписаха идеално в украсата ми.
Сложих и няколко топки в лилаво, розово и сребърно.


След като прибавих и лампичките стана прекрасна елха. Лампите са бели, в различни цветове.
Сложих и малко обикновени панделки за букети в розово, които съм накъдрила с ножица.
И така се получи една красива, кокетна, бонбонена и доста закачлива елха.


Ще внесе прекрасно насктроение в дома за идващите празници. И ще й се радваме през идващите дни.


Каква ще бъде вашата елха и обичате ли да украсявате по Коледа? 
Идеи има всякакви/коя от коя по-креативни/ и можете да си направите своя елха с много въображение, желание и като проявите творчество. 
Утре ще украсявам и другата зелена елха, а в следващите дни ще направя и венец от естествени борови клонки. 


Приятна вечер и весели празници! 
Искрено Ваша:
Деси 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в