Пропускане към основното съдържание

Пясъчен маникюр в нежно розово

Здравейте в този прекрасен и слънчев декемврийски ден!Времето изглежда хич не го интересува, че наближава Коледа. Искаме сняг!!! Снежна и бяла Коледа!Е, не ме разбирайте погрешно, радвам се на слънчевите лъчи, но искам зимна Коледа.Днес обаче в тон на хубавото време ще ви покажа един хубав цвят, от пясъчната колекциа на Перфект, който става за всеки повод и сезон.Още от както видях този цвят в една сатия в сайта бг дама поисках да го имам.Ето снимка:


http://mirsea.bg-
damma.com/2013/08/08/%D0%BF%D1%8F%D1%81%D1%8A%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5/dsc09579/

Нюанса е номер 2 -това нежно, бебешко розово. Великолепно е и стои много добре на моите къси нокти. А пък на дълги също е супер. Взех си и номер 9-страхотно синьо, което много ми хареса, макар да мразя откровено сините лакове и да не ги харесвам по ноктите ми. Само, че това синьо е различно.
Въпреки голямата популярност на пясъчните лакова не знам защо имах някакви предразсъдъци към тях и си мислех,че няма да са хубави и да стоят добре. Поради някаква причина ми се виждаха странни-отново не знам защо. Та затова не ги бях пробвала до сега и честно да си кажа, не съм се и замисляла да си купувам. ГОЛЯМА ГРЕШКА!Сега съм влюбена в тях и много ми харесват. Особено откакто видях точно тази снимка на част от колекцията на Перфект и като ги разгледах в козметичните магазини. Искам ги всичките, толкова са хубави.И тези фини частички придават много красив елемнт на нокътя и стоят прекрасно. Сега ще видим и колко ще се задържат върху ноктите ми.Ето го днешният ми маникюр.




 Не покзвам често маникюри тук, защото не се славя с много хубав нокти, в смисъл такъв, че ноктите ми са чупливи, къси и рядко достигат голяма дължина. Всячески се опитвам да ги заздравя, в повечето пъти неуспешно.Принципно и не харесвам дългите нокти тип "орли. ".



Затова поддържам къс маникюр. Основната ми грижа за ноктите се сътои в пилене, оформяне всеки пък когато ги лакирам, използване на заздравители и витамини. От 
витамините ми се пооправиха значително след ноктопластиката.



Не правя често такива публикации, защото не съм голям спец в лакирането и никога не съм била. Но обожавам лакове за нокти в различни цветове. Като най-обичаните и най-често използване от мен са червените нюанси-бордо, червеникаво кафsво и класическото яркочервено, както и розовите и телесните тонове.



Доскоро не се усмелявах 
да си покажа нокитие, защото след ноктопластиката ми се съсипаха малко, но благодарение на грижите сега се повъстановиха.Исках да ви покажа този цвят, защото много ми хареса и се превърна в моя фаворит.Слeдващети в списъка са номер 1, 5,6, 10  и 11.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …