вторник, 5 май 2015 г.

Въпросник

                                                                   Въпросник








 1.Какъв стил на обличане предпочиташ?

Всичко зависи от настроението ми.Много рядко обаче се нося спортно. Предпочитам кокетено-женствен стил.




2.Рокля или мини пола?


Опхределно рокля.Мини полите ги оставям дълбоко в тийн годините.


3..Любим аромат?/Парфюм, който харесваш и често носиш.


Досега не е имало аромат, който толкова много да ме плени, че да нарека любим,защото твърде много експериментирам с ароматите.Харесвам и нося Alien -Thiery Mugler.И засега той води първенството.

4..Как предпочиташ да носиш косата си?

най-често е пусната, къдрава
                                                                     или на такова кокче


5.Кое е най-голямото предизвикателство за теб-без значение в личен, професионален или друг план?

Най-голямото предизвикателство е да предизвикаш самия себе си.


6..Какво си мечтаеш да работиш...ама наистина за какво си мечтаеш, без значение колко е възможно или не?..

Бих казала, че си мечтая да работя принцеса....но ако трябва да бъдем по-реалистични винаги съм искала да бъда писател, да се занимавам с история, кино, театър или нещо подобно.


7.Кои са фаворитките ви от сериалите, които следите?

1.Натали Доръмр-"Тюдорите" и " Игра на тронове ".Много харесвам излъчването й и актьорската й игра. Голяма любимка ми е.




2. София Буш-Брук Дейвис от "Трее Хил"
Брук е просто голяма моя фаморитка.Трее Хил е един от най-добрите сериали, които съществуват в този жанр.А Брук Дейвис си е култов образ отвсякъде.


3.Джейми Кинг/Лемън Брийланд-Hart of dixie
Много харесвам гериоинята на Джейми в сериала-Лемън.Има страхотен стил.



8.Кажи ми един цитат, който харесваш много или, който често си повтаряш?



"Един за всички, всички за един".Много ми се иска този цитат, да бъде по-често осъществим.

9.Как релаксираш най-добре?




Във ваната с ароматни соли и пяна плюс чаша вино, пред телевизора,с любим сериал, в парка и с книжка.

10..Ако можеш да избереш само един от двата козметични продукта какво би избрала-руж или блясък за устни?


Руж-обичам да нося и не излизам без такъв.

11.На коя литературна героиня би искала да приличаш?

Скарлет О Хара-борбена, очарователна и дръзка.


12.Една известна личност жена, чийто стил, начин на обличане, грим, поведение харесваш...
Много харесвам Кейт Мидълтън. Смятам нейният стил за безупречен във всяко едно отношение.За мен тя е истинска модна икона.Каквото и да си облече би и стояло добре.


И така.... Бих искала да научите повече за мен, а и така да се опозная и с други момичета, които имат блогове. Затова се чувствайте поканени от мен да отговорите на тези въпроси. 

Целувки
Десислава 

Няма коментари:

Публикуване на коментар