Пропускане към основното съдържание

Джинджифилов чай. Ползите му за здравето и красотата.

Джинджифилов чай. Ползите му за здравето и красотата.

Джинджифила е супер полезна билка.Съдържа етерични масла,белтъчини,фоскфор,калций,Витамин Ц,фолиева киселина,магнезий,мнаган,сицилий.Употребата му е широко разпростаранена.Той може да ни помогне за редица заболявание и е много полезен за тонуса и организма.




Някои от ценните му качества:
- има страхотен енергизиращ ефект
- поддържа кожата ни млада и свежа
-премахва токсините и помага за прочистването на кръвта
И макар и тези три неща да са ми достатъчни за да се убедя в ползата да го пия....има и още:

-облекчава болките в стомаха
-антиоксидант е
-помага в отслабването,защото подтиска апетита
-засилва метаболизма
-помага при подут корем 
-чудесно средство при настинка
-подсилва имунната ни система
-дава тонус и освежава 

Защо реших да си приготвя такъв чай и да започна да го пия по-редовно?
Рецептата за този чай взех от блога на Поли: http://polinasofia.com/, който следя от известно време.Търсех рецепта за чай от джинджифил,защото бях чела колко полезен е този корен.
Така попаднах на блога на Поли.В своята публикация тя чудесно описва ползите от този вълшебен чай и ефектите, които има.
Защо вълшебен? Защото в него се съдържат тези ценни съставки, които ви споменах.
А рецептата е страхотна.
Благодаря на Поли, за което. Реално нейната публикация изигра роля в решението ми да го пия. Досега не бях толкова сериозна, но сега със започването на топлите месеци открих в този чай прекрасна напитка за освежаване,енергия и тонус.
Рецптата:
1/2 сок от един лимон
2 ч.л. настърган джинджифилов корен
1-2 с.л. мед
1 литър вода,а може и по-малко

Какво е важното?Джинджифилът да е пресен.Корен от джинджифил се продава навсякъде в плод-зеленчуците и в големите вериги магазини.Хубаво е меда да е домашен.Няма по-хубав и по-качествен от домашния мед.
Вкуса на чаят е особен и не на всеки допада.Коренът има парлив, горчив вкус.Когато го пия топъл през зимата вкусът напомня на греяно вино с черен пипер.Точно това усещам.
Подсладен с лед и лимон обаче се превръща в страхотна лятна напитка.
Наистина много освежава!
Как се приготвя?
Корена се обелва и настъргва на ренде-на мен така ми е най-удобно.В 1 литър хладка вода изписваме настъргания чай,изстискваме сока от лимона и добавяме меда.Разбъркваме добре, защото меда трябва хубаво да се разтопи.Аз използвам средно голяма тенджера или мерителна кана.
После оставяме стърготините от чай да покиснат около 15-20 минути за да си пуснат полезните вещества.Може да се консумира директно.Можем дори да оставим стърготините на дъното, това не бива да ви притеснява.Те се отаяват на дъното на съда.А можете и да ги прецедите с цедка и да ги отстраните.
Пресипваме течността с помощта на фуния и ето ти готов чай за офиса!
Разбира се можете да пиете този чай и през зимата топъл-загравя много добре, а против настинга е чудесно средство.
Когато се комбинира с меда и лимона вкуса на чая става много приетен и този парлив, горчив вкус се усеща много леко.
Първоначално трудно ще свикнете да го пиете,особено ако го пиете чист, както правех аз, тоест без мед и лимон.
Можете да добавите и други билки.Така вкуса коренно ще се промени.Аз го харесвам чист,само с мед и лимон.
Особено сега пролетта и лятото чаят е прекрасен за освежаване и разхлаждане.
Сигурно ви е интересно как стои въпроса с отслабването?
Аз не го пия за отслабване,но са ми казвали,че наистина помага.Мога да кажа,че със сигурност подтиска глада,поне при мен се усеща такова действие.
Пия този чай главно за изчистване от токсини и прочистване на целия организъм, за тонус,здраве и енергия.Чаят наистина ободрява и може да замени кафето.
Сега се заемам със задачата да го пия по-често и по-продължително.И съм сигурна, че ще има продължителен ефект.
Факти:
Определено когато го пия се чувствам далеч по-добре, отколкото когато не го пия.
Важно е да кажа, че аз пия много чайове попринцип, без значение дали е лято или е зима.
Почитател съм на чайовите и най-вече предпочитам билковите.
Пиенето на чай ми помагна и да свикна да приемам повече течности,защото пиенето на течности и приемането на достътачното количество вода на ден за мен винаги е било трудно.
Когато пия повече чай през деня-понякога изпивам и по 2 литра се чувствам бодра и енергична.
Опитвам се да пия и колкото се може повече вода.А това е супер,защото се отразява прекрасно на кожата ми, на настроението ми и дори на главоболието-изпитано и доказано!
Пиенето на чай от джинжифил е нещо, което можете да напарвите за себе си и своя организъм,то може да ви бъде само и единствено от полза.
През летния сезон е добре да пием повече течности-това е полезно за тялото ни, за кожата ни, за целия организъм.
Пробвайте и ще се убедите от ползата от този чудотворен чай.
Той ще се отрази страхотно и на фигурата ви.

Хубава вечер от мен!
Деси

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в