Пропускане към основното съдържание

Гарниер Олия:Отново в отбора на Снежанките

                                                       
                                                         

  Здравейте момичета! 

♛   ♛ ♛

Публикацията ми днес ще бъде за боята на Гарниер-Олия.Вчера ме боядисаха с нея и ще ви споделя моите впечатления.Не се бях боядисвала от три години. Стоях си с естествения цвят, който е много тъмно кафяво.Преди два месеца фризьорката ми ме направи шоколадово с лек червеникав отенък-бях полудяла по този цвят и много го исках. Боядисаха ме с Лайф колор плюс-италианска професионална, много хубава боя. Доволна бях, но корените видимо израстнаха и реших, че не искам да да поддържам цвета-за мен е немислимо да се боядисвам всеки месец, при положение, че нямам все още нито един бял косъм. А освен това се убедих, че най-много ми отива моя си цвят-тъмно кестенво-към черно.И затова реших да си уеднаквя цвета, за да покрия израстналите шоколадови корени.Избрах Олия на Гарниер, защото четох хубави отзиви за боята, а и отдавна исках да я пробвам.Цвета, който си харесах е 4.0. от кафявата гама-тъмно кестеняво.Да си призная, видеото на Карли Бибел ме вдъхнови за този цвят.


Исках същия цвят. Тя се боядисва с тази боя, цвета на косата й е сходен с моя и затова реших, че ще избера Олията. При нея резултата е много хубав.Проучвах доста за мнения. Много се притеснявах да се намажа, защото много си обичам косата, полагам много грижи за нея и се страхувах да не се увреди. Затова избрах боя без амоняк. И не съжалявам, защото 
резултата е повече от страхотен.Това е номера на боята. Чист, тъмнокестеняв отиващ към почти черно цвят.Аз съм с много тъмна коса. Харесвам естествения си цвят много, но искам наситеност, хубав цвят, по-наситен и забележим. А небоядисаните коси изглеждат нетолкова добре.Цвета просто не е наситен, а и моята коса се нуждаеше от уеднаквяване на цвета.Както знаета по принцип кафявата коса има един пепелен сивкав отенък, който на мен ама никак не ми допада.Просто косата ми нямаше цвета, който исках. Имаше нужда от допълнителен цвят и освежаване.Това е резултата, който да очаквате според опаковката отзад. От многото боядисвания които съм правила знам,че почти никога цвета не става както на опаковката. Аз и не исках това. Това, към което се стремя е тъмен, почти черен, лъскав и плътен цвят. И понеже основата ми е тъмна, знаех какво да очаквам.Това е естественият цвят на косата ми.Тук съм накъдрена с ретро преса и това е преди близо два месеца.Тук съм отпреди една седмица още в шоколадово.Този цвят също смятам, че ми отива.Но както казах не искам да го поддържам.Реално разликата между тоновете не е голяма.Този цвят е някъде 3-4 тона по-светъл от моя. Само, че разликата в корените беше видима. А и цветовете са доста различни. Шоколадовото е много по-светло както се вижда.След толкова експерименти достигнах до извода-както в повечето случаи се случва, че най-много ми отиват тъмните цветове.Казвам го съвсем уверено, защото съм била и блондинка–НЕЩО, КОЕТО НЕ СЪМ СИГУРНА, ЧЕ ИСКАТЕ ДА ВИДИТЕ!!!И ето това е вече цветът, който постигнах с Олията. Сниман на дневна и естествена светлина изглежда много тъмен кафяво-черен.На сълнце съвсемлеко червенее.
 Както се виждате бояята е покрила идеално светлите кестеняво-червеникави нюанси и е е уднаквила цялата коса, каквато ми леше целта. Мисля, че ми отива в пъти повече. Все пак това е почти естетвения ми цвят-логично е да ми подхожда най-много. 
                                                        Това е снимка от вечерта,на лампа. Виждате, че цвета е значително по-кафяво. И изобщо много зависи с какво снимате и каква е светлината.








                            
Най-реално цвета изглежда тук. 




Да кажа няколко думи и за боята. Консистенцията и е кремообразна. Течността е оранжева, но после променя цвета си.Малко трудно нанесохме боята, защото косата ми е много дълга вече и отне повече време.Боята мирише удивително-на цветя. Балсамчето е чудесно. Използвах две бои, но съвсем успешно можеше да ми стигне и една, само че трябваше да пестя от количеството, а аз исках да се намаже идеално.Пише да се стои 30 минути. Аз обаче стоях 40,защото исках цвета да стане по-тъмен.Резулатта много ми хареса.Косата ми е точно такъв цвят, какъвто исках да постигна. И е толкова естествен, плътен, наститен, тъмен и красив.



Съвсем отговорно минавам в отбора на тъмните коси. Както аз го наричам отбора на "Снежанките" (разбирайте асоцияцията тъмна коса-бяла кожа ;))Боята ми се струва много щадяща. Косата ми е мека. Разбира се леко по-сухи са краищата, но не е изтощена изобщо. Единственото неприятно нещо е, че боята остави малки следи по челото ми, които се отмиха трудничко.Цвета стана такъв, какъвто очаквах. Исках една идея още по-тъмно, но следващият път. Все пак не исках да прекаля. Боята малко ми щипеше на скалпа. Косъма е лъскав, мек и неизтощен. Ще видим колко ще е траен цвета. Опаковката е удобна, ръкавиците са много качествени, не като тези в повечето бои. Ще ви посъветвам да използвате цялото количество от балсама и хубаво да го разнесете по дължините на косата,за да се заглади и подхрани. Нямам забележки към боята, като правя едно уточнение, че нямам бели коси, че не правя рязка промяна в цвета,че това което искам е просто наситен и по-освежен цвят.Впечатления за трайността не мога да дам по-рано от два месеца. Тогава най-добре ще мога да преценя доколко се задържа цвета.Силно се надявам да издържи поне 2 месеца. И така ето ме отново  в отбора на супер тъмните коси. Доволна съм и много ми харесва цвета. Отсега нататък ще правя боядисване на всеки 3 месеца за да го освежа и ще поддържам този цвят. и за вдъхновение съм ви приготвила няколко снимки на знаменитости с тъмна коса 
Джена Дюан Татъм Меган ФоксШей Мичъл
 Никол Шерзингер Карли Бибел-блогърка Шиане ГриймсДжесика ЛаундесМодните цветове за коса често се менят. Но според мен е най-добре да заложите или на наистина тъмен кафяв или черен цвят или пък на наистина хубав златисто-рус цвят.Ако обичате тъмните коси напарвете цвета си наистина тъмен.Ако пък сте русокоски-заложете на хубаво,чисто русо.Тоест, моедрни са или много тъмниге или много светлите варияции на шоколадово примерно.А пък русото е винаги добре да е по-естествено и омекотено-пшенично,златисто или тъмно русо,с леки по-светли кичури.В никакъв случай платинено и бяло русо-това за мен са най-изкуствените руси тонове.Те променят неузнаваемо чертите на лицето,собобено на дами, на които не им отива.А такива примери има колкото щеш.Така,че ако обичате естествения си цвят, просто го подчертайте и освежете с един-до два тона по-тъмно или по-светло.При всички случаи няма да сгрешите,защото промяната няма да е рязка.А понякога,резките промени се отразяват не само пагубно, но и доста често не ни отиват.Напомяням, че говоря от личен и само свой опит.Дерзайте!Тъмният цвят е винаги на мода!Ще се радвам да споделите и вие дали харесвате Олия и какви са впечатленията ви от тази боя.          Искрено Ваша:Деси

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в