Пропускане към основното съдържание

Грим в бежово-кафявата гама

Напоследък съм решила да се усъвършенствам повече в изкуството на гримирането. Разглеждам различни техники и клипчета за грим, както и съвети за гримиране. 
През последните дни направих този грим в бежово-кафявата гама, която е и една от любимите ми и отива много на цвета на очите ми. 
Смятам, че тези нюанси отиват на кафевите очи без значение дали става дума за по-светъл кафяв цвят или по-тъмен като моя. И също стоят особено добре на тъмен матов тен с хубав слънчев загар. 
Прилагам снимка за да ви покажа какво сътворих.



 Не е никак трудно. Първо нанесох фон дю тен, разнася се добре с четка за фон дю тен, да попие хубаво. След това по цялото око нанасям светкъл нюанс телесен цвят-почти бял. В сгъвката на окото, по-средата слагам от по-светлия бежов нюанс, а в грая на окото потъмнявм с тъмно-кестеняво. Разнасм и преливам с пухкава голяма обемна четка. Веждите попълних съвсем малко с черен молив. После наколко пласта черна спирала за обем, тънка фина линия черен молив в долнта част на окото и готово! 
По желание можете да нанесете черен молив или очна линия и от вътрешната страна на окото, но аз не го направих, защото исках оптически да оголемя очите си(макар и да са достатъчно големи).
На живо гримът изглеждаше много по-наситен и по-различен от на снимката. Аз се харесвам с този грим и мисля, че е подходящ за вечерен грим с едно червило в керемидено-червен цвят, или пък в бордо, а защо не и ярко червено също би стояло добре. 
Имам още много да се уча, но с времето ще става все по-добре и по-добре. 




Sincerely yours 
Desislava

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в