Пропускане към основното съдържание

За мен


Здравейте. Казвам се Десислава. На 25 години съм.
 Това е първият ми блог. Идеята да си направя блог където да споделям всичко, което ме вълнува и интересува отдавна се въртеше в главата ми и най-накрая се рeших да я осъществя. Не създавам този блог с идеята да имам хиляди последователи или да извличам някаква полза от него, искам просто да имам свое място където да споделям интересите си с другите.
Завърших Историческия факултет на Софийски университет " Свети Климент Охридски "със специалност" Архивистика и документалистика "-една доста тайнствена, интригуваща и за някои хора много странна специалност. После продължих с магистратура по "Връзки с обществеността" в Журналистически факултет на университета. Това са две неизменно много различни направления, които едва ли имат кой знае колко общо по между си. Но за човек с многообразни интереси като мен бяха логичен избор.
Това е ново начинание за мен и искрено се надявам, че ще ми хареса и ще се забавлявам. 
Най-любимото ми хоби е четенето. Като цяло харесвам класическата литература, обожавам стила на Джейн Остин и любимата ми книга на всички времена е "Гордсот и предразсъдъци." -Това Е любов от първо прочитане :)
Още от училищните си години ми допадаше Литературата и това беше любимият ми предмет. Изкуството да създадеш книга, да описваш чувства, идеи, картини е велико.
Интересувам се много и от История и най-вече от историята на Тюдорите. Ако трябва да си призная честно съм обсебена от тях.Всчико, което е свързано с този период от английската история ме вълнува. Но за това по-късно.
Като почти всяко момиче обичам козметиката, гримовете, да си правя прически, да се грижа за косата си, да експериментирам с външния си вид, да използвам различни продукти. 
Света на красотата е необятен. А на никоя жена не е чужда суетата. 
Пожелавам Ви приятни мигове с мен и моят блог, а на себи си пожелавам много бъдещи вдъхновения.

Sincerely yours

Desislava

Коментари

  1. Деси, остави си email някъде, че ето - аз търся и не намирам, а искам да тe питам нещо. :)

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. candy88@abv.bg заповядай, добавих го :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …