Пропускане към основното съдържание

Ревю:Шампоан Клоран с екстракт от китайски божур.




Изборът на шампоан е важен за всяка жена,защото той  е част от основната грижа за косата. Аз много се грижа за косата си и съм доста придирчива когато избирам шампоан, тъй като много от марките, които се предлагат на пазара са се оказали неподходящи за мен.
 С годините съм установила, че доста от шампоани не ми понасят на скалпа. Той е много чувствителен и затова трудно си оцелвам продукт,  който наистина да ми допадне.
Моята коса е  тъмнокестенява, почти черна, права, дълга горе-долу до средата на гърба, гъста, с плътен косъм. Не съм я боядисвала от почти 3 години, но доста е видяла откъм бои и третиране. Сега е оставена на мира, без преси, без бои и изобщо без почти никакви издевателства над нея. И съм много по-доволна от вида й. 
 Шампоан на Клоран с ексткракт от китайски божур за чувствителен скалп остава един от фаворитите ми.
Шампоанът не съдържа парабени и всякакви агресивни съставки. Точно това ми хареса и занапред смятам да се ориентирам изцяло към ползването на такива продукти, които не съдържат парабени, силикони и други вредни съставки.
Това е лек шампоан, прозрачен с розов цвят и много приятен мирис на божур и на рози. Пени се по-малко от обикновените шампоани, но достатчно за да измие добре. Пък и това дали един шампоан произвежда повече пяна не е показател за добрата му измивност. Дори знам, че колкото по-малко се пени един шампоан, толкова по-качествен и добър е той. От собствен опит потдврждавам, че наистина е така.
На опътването пише, че веднъж е достатъчно за да се измие добре косата, но аз нанасям два пъти, защокто така съм свикнала. Но дори и само веднъж да се измиете косата с него тя пак е ще бъде идеално чиста.
Другто, което ми направи впечатление е, че шампоанът дава доста обем на косата. Моята коса и без това си има достатъчно обем, но видимо става по-бухнала, мека и обемна.
Мекотата е дргото, което много ми харесва-косата става невероятно мека.
Шампоанът може спокойно да се използва и за ежедневна употреба, тъй като не е силен и агресивен. Много нежно измива, не ми дразни на скалпа, което е най-важното.
Вече трета опаквка си купувам-200 мл около 14 лв, когато е на промоция можете да го намерите и за около 11-12 лв. Има и по-големи разфасовки по 400 мл-21 лв някъде. 
Купувам го само от аптеките. Нямам представа дали се продава по магазините за козметика. Но не съм го виждала там. Ще го откриете във всички по-добре заредени аптеки.
Като цяло съм страшно доволна от този продукт и го препоръчвам с две ръце. За себе си открих страхотен шампоан, който покрива всичките ми изисквания и от който косата ми се чувства добре. Това беше една много спонтанна покупка, но се оказа чудесн избор. 



Sincerely yours
Desislava

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в