Пропускане към основното съдържание

Домашен сладолед (Ванилов и шоколадов с лешници и ядки)



 Здравейте! 
Тези дни пробвах да си направя домашен сладолед. Получи се страхотно, а най-хубавото е, че не отнема повече от 10 минути, става лесно, бързо и вкусно.
Този сладолед няма нищо общо с онези продавани по магазините. Не е така изкуствен, нито е толкова парфюмиран. Домашният сладолед  е по-малко калоричен, вкуса му стана много нежен, леко сладък и ванилов. Прилича на сладоледите от едно време.
Приготвих си два вида сладолед-ванилов и шоколадов. Стана наистина супер и аз съм очарована от резултата.

Ето съставките :(за ваниловия сладолед)

1 яйце
3 ч.ч. сметана за сладкиши
1 ванилия (по желание може и повече, вкуса ще е по-наситен и ванилов, но все пак не трябва да се прекалява)
1 ч.ч. прясно мляко (несварено)
½ и малко ч.ч. захар

Начин на приготвяне:

Всичко това се смесва в голяма купа и се разбива с миксер на най-високата степен докато се получи хубава гъста консистенция и сместа стане на сняг. След това слагаме във фризера и 3 пъти през 15 минути  разбъркваме с лъжица сместа навсякъде, за да замръзне равномерно, защото ако не я разбъркваме ще стегне само по краищата на купата.
После оставяме да си стои във фризера и когато стегне хубаво вече е готова за консумация.  Разбира се зависи дали обичате по - мек сладоледа или по-замръзнал.
 Аз го обичам по-замръзнал затова изчаках повече.
Разпределяте сладоледа във фунийки за сладолед-продават се почти навсякъде в големите вериги и са различни видове. Към тях има добавени цветни пръчици. Може да ги използвате за украса.

За шоколадовия сладолед:

1 яйце
3 ч.ч чаши сметана за сладкиши
1 цяла ч.ч захар
5 ч.л. какао
50 гр. лешници
50 гр. бадеми

Като заклета почитателка на шоколадовия сладолед не можах да не си направя и такъв.
Бадемите и лешниците се смилат с машинка на прах и се добавят към цялата смес. Технологията на приготвяне е същата, както при ваниловия сладолед. Различното е, че се добавя какао и ядки. Захарта също е малко повече, тъй като какаото е по-горчиво.
Вкуса на този сладолед стана по-особен и различен заради това, че добавих ядки.
 Макар и смлени те се усещаха много добре и като цяло се получи наистина интересен вкус.
Всички много харесаха и двата вида сладолед.
Направих сладоледите в две отделни купи-в едната белия, в другата кафявия. 
След това със лъжица за сладолед, може и обикновена си направих 3 топки и поставих в красива купичка. На снимката се вижда. 
 Толкова е лесно и същевременно толкова вкусно. Освен това количеството, което се получава от тези продукти е много голямо-някъде повече от половин килограм, става цяла купа. 
Ако рецептата да ви допадне си я пригответе. Няма да съжалявате, гарантирам!
Вкусни и приятни летни дни от мен!

Sincerely yours
Desislava



Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в