Пропускане към основното съдържание

Домашен сладолед (Ванилов и шоколадов с лешници и ядки)



 Здравейте! 
Тези дни пробвах да си направя домашен сладолед. Получи се страхотно, а най-хубавото е, че не отнема повече от 10 минути, става лесно, бързо и вкусно.
Този сладолед няма нищо общо с онези продавани по магазините. Не е така изкуствен, нито е толкова парфюмиран. Домашният сладолед  е по-малко калоричен, вкуса му стана много нежен, леко сладък и ванилов. Прилича на сладоледите от едно време.
Приготвих си два вида сладолед-ванилов и шоколадов. Стана наистина супер и аз съм очарована от резултата.

Ето съставките :(за ваниловия сладолед)

1 яйце
3 ч.ч. сметана за сладкиши
1 ванилия (по желание може и повече, вкуса ще е по-наситен и ванилов, но все пак не трябва да се прекалява)
1 ч.ч. прясно мляко (несварено)
½ и малко ч.ч. захар

Начин на приготвяне:

Всичко това се смесва в голяма купа и се разбива с миксер на най-високата степен докато се получи хубава гъста консистенция и сместа стане на сняг. След това слагаме във фризера и 3 пъти през 15 минути  разбъркваме с лъжица сместа навсякъде, за да замръзне равномерно, защото ако не я разбъркваме ще стегне само по краищата на купата.
После оставяме да си стои във фризера и когато стегне хубаво вече е готова за консумация.  Разбира се зависи дали обичате по - мек сладоледа или по-замръзнал.
 Аз го обичам по-замръзнал затова изчаках повече.
Разпределяте сладоледа във фунийки за сладолед-продават се почти навсякъде в големите вериги и са различни видове. Към тях има добавени цветни пръчици. Може да ги използвате за украса.

За шоколадовия сладолед:

1 яйце
3 ч.ч чаши сметана за сладкиши
1 цяла ч.ч захар
5 ч.л. какао
50 гр. лешници
50 гр. бадеми

Като заклета почитателка на шоколадовия сладолед не можах да не си направя и такъв.
Бадемите и лешниците се смилат с машинка на прах и се добавят към цялата смес. Технологията на приготвяне е същата, както при ваниловия сладолед. Различното е, че се добавя какао и ядки. Захарта също е малко повече, тъй като какаото е по-горчиво.
Вкуса на този сладолед стана по-особен и различен заради това, че добавих ядки.
 Макар и смлени те се усещаха много добре и като цяло се получи наистина интересен вкус.
Всички много харесаха и двата вида сладолед.
Направих сладоледите в две отделни купи-в едната белия, в другата кафявия. 
След това със лъжица за сладолед, може и обикновена си направих 3 топки и поставих в красива купичка. На снимката се вижда. 
 Толкова е лесно и същевременно толкова вкусно. Освен това количеството, което се получава от тези продукти е много голямо-някъде повече от половин килограм, става цяла купа. 
Ако рецептата да ви допадне си я пригответе. Няма да съжалявате, гарантирам!
Вкусни и приятни летни дни от мен!

Sincerely yours
Desislava



Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…