Пропускане към основното съдържание

Сутрешна и вечерна грижа за кожата


                                      Здравейте дами!


Днес ще ви разкажа за грижата за кожата ми през последните няколко месеца, тоест за сутрешната и вечерната ми рутина. Ще спомена четири продукта, от които съм доволна в момента и които ми помогнаха за кожата на лицето.
Първо да ви кажа, че акнето ми значително се поизчисти. В момента нямама никакви активни пъпки, кожата ми е чиста и много рядко ми се появява по някоя, която доста бързо изчезва. 
Не знам на какво се дължи това подобрение, подозирам, че хормоните ми се наместват, най-накрая.
Дано и занапред да си остане ефекта. 
Пък петънцата лятото ще ги мисля. 
В момента не използвам нищо специално за кожата. Козметиката и грижата за нея се свежда до
тези четири продукта:
-гел на Нивея
-ексфолиант на Орифлейм
-розова вода Милва
-крем здраве-лека формула-сутрин и вечер

Това са четирите неща, които използвам от няколко месеца и съм изключително доволна от вида на кожата си.
Както виждате, нищо претенциозно. Много харесвам тези продукти. Ще кажа по няколко думи за всеки един от тях.
1.Nivea Refreshing wash gel
Моят е за нормална към смесена кожа. Мисля, че най-накрая уцелих типа си кожа, защото този гел се оказа подходящ и ми действа добре. Почиства нежно, без да пресушава замърсяванията и натрупванията по кожата. Хидритира я и я прави мека и свежа. Запазва естествения липиден баланс са кожата като я предпазва от дехидратация. 
-подобрява общото състояние на кожата ежедневно
-кожата е почиствена и освежена
-образува се добра пяна, не е нужно голямо количество за за почисти кожата, но аз рядко се гримирам в момента, така че имайте това предвид, принципно чисти и гримирана кожа много добре, но вероятно ще е по-разумно преди гела, да се почисти кожата по основно с тоалетно мляко или мицеларна вода
Нещата обещани от производителя са спазени. Аз съм доволна. Гела е около 8 лева и се намира във всяка дрогерия или козметичен магазин.
2.Scrab Pure face Oriflame

Отскоро пробвам продуктите на тази марка. В офиса имаме колежка, която е дистрибутур и поръчвам често неща. 
Pure skin е серията им за проблемна кожа. Аз си взех измивен гел и ексфолиант.
Двете заедно бяха около 12 лв. И от двете съм супер доволна. Гелчето обаче ми свърши, и в момента няма откъде да поръчвам. Следователно го смених с този на Нивея. 
Ексфолианта много го харесах. Изобщо откакто започнах да ексфолирам по-често кожата си-три пъти в седмицата, това повлия много благоприятно.
Наскоро една козметичка, при която ходих за оформяне на веждите ми даде този съвет-по-честа ексфолация на кожата. 
И очевидно работи. 
Ексфолианта съдържа салицилова киселина, контролира появата на петна, почиства в дълбочина кожата и ексфолира идеално. КаКто знем салициловата к-на е оснвна съставка, използвана за лечение на акне в повечето продукти.
Нанасям две-три помпички и разтривам хубаво. Частичките са много фини, а не груби.
Кожата сияе и е добре почистена. Когато отново имам възможност ще си поръчам цялата серия на Орифлейм, ако скоро имам път към офиса.
3.Розова вода  
Както и друг път съм казвала, много харесвам розовата вода. В момента ползвам втора опаковка от тази на Милва. Харесвам и тази на Леганза. Милва стурва около 2 лева, от аптеката. Нанасям сутрин на добре измито лице, като обтривам с памучен тампон. Вечер се повтаря същата процедура. 
Розовата вода почиства и освежава кожата, стимулира кръвообръщението и спомага за водния баланс на кожата. 
Мирише свежо на роза и помага за възпалената кожа. 
4.Крем здраве-лека формула
Официално мой любимец през последната една година. Откакто го открих не оставам без него. Имам както унивресалния, така и този. Много го харесвам. Да не споменавам познатия аромат на крем здраве, който обожавам. 
Консистенцията е лека и много приятна. Не е тежък и мазен като класическия, нанасям малко на точки върху лицето и разнасям  и масажирам хубаво за да попие в кожата. Това също два пъти дневно. 
Крема съдържа цинк, предпазва от възпаления и раздразнения, подпомага борбата с акнето. 
И има меко действие. Не омазнява кожата.
Важно е да спомена, да не прекалявате с количеството крем. 
Изобщо за мен този крем е истинско откритие. Универсален е и трябва да го има във всяка къща.
В момента други кремове не ползвам. Все не съм доволна и все нещо не ми харесват, или са тежки, или ми омазняват, просто не съм намерила крем за лице, от който да съм наистина доволна и да си заслужава. И си ползвам Здраве. 
Това е моята сутрешно-вечерна рутина в грижата за лицето.
Обобщавам:
Сутрин гел и ексфолиант, (три пъти в седмицата), после розова вода, последвана от крем Здраве-лека формула.
Вечер само почиствам с розова вода и пак крем. И това е. Нищо специално, само че работи. 
Ефекта върху акнето е видим. Може би тази комбинация от продукти се оказа добра за моята кожа. Може би, защото факта, че рядко се гримирам, почти съм спряла фтд и тежката артилерия, също си оказва своето влияние. Пия комбинирани витамини, повече плодове ям и повече вода. 
Сигурно нещата в комбинация работят. И това ме радва. Затова реших да споделя. 
Като продукти не са претенциозни и са много евтини, но важното е, че кожата ми се чувства много добре с тях.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в