Пропускане към основното съдържание

Розови мъфини "Мария- Антоанета"

                                       MARIE-ANTOINETTE SWEET PINK MUFFINS



Здревейте прекрасни Лейдита!

Каква асоциация ви навяват пухкавите сладки розови кексчета, бонбонените цветове и шарените сладкиши? Аз се сещам моментално за  "Мария-Антоанета" и по-специално за филма на София Копола, където видяхме такива невероятни изкушения на сладкарското изкуство още през 2006 година когато филмът излезе.
Розови, вкусни, пухкави, сладки и толкова girly. 
Подходящи са за партита и за да изненадате приятно своите гости, с нещо по-различно от традиционното.
Затова нямаше как да им дам дурго име освен мъфини "Мария-Антоанета"

   Как да си приготвите тези розови мъфини "Мария-Антоанета"?

Продукти:
125 гр. меко масло
3/4 ч.ч захар
червена сладкарска боя на прах-съвсем малко, на върха на ножа, разтворена в 1 ч.л. вода
2 бр. яйца
2 ванилии
половин пакетче бакпулвер
щипка сол
3/4 ч.ч мътеница
2 ч.ч. брашно

За масления крем:
125 гр. масло
2 и 1/2 ч.ч. пудра захар
1 опаковка крема сирене Филаделфия-натурално
1 ванилия

Приготвяне:
Рецептата е малко по-сложна или поне за мен.
Иска си много занимавка и става не много бързо.
Захарта и маслото се разбиват докато стане пухкав крем.
Разбива се с миксер по-дълго време, като маслото трябва да не е разтопено, а прсто меко. Докато разбиваме добавяме и боята за да получим розовия цвят. Продължаваме да разбиваме, докато се получи пухкав маслен крем. 
Сега е ред на двете яйца-едно по едно се прибавят и се бърка с миксера на по-ниска степен за да се смесят добре с останалите съставки.
 Брашното се смесва заедно с бакпулвера и содата и се добавя постепенно, като редуваме с мътеницата. 
Точно приготвянето на тази мътеница и самото й използване в рецептата беше нещото, което ме изненада, и досега не бях чула. Нооооо човек се учи с времето. 
Приготвяме я като в една чаша прясно мляко слагаме 1 с.л. оцет или лимонов сок и го оставяме да престои 10-15 минути.



Така след като сме добавили половината брашно, слагаме половината мътеница, бъркаме с телена бъркалка, пак слагаме другата половина брашно и мътеница, пак разбъркваме и така постепенно докато ни свършат съставките. 
Получава се меко и въздушно тесто, което разпределяме по формичките за кексчета от хартия. Аз си купих розови. Не слагаме мазнина на дъното, защото в тестото има достатъчно.
Много важен момент когато правим мъфини е да напълним формичките им само 2/3 за да имат място да се надуват нагоре кексчетата. Иначе ще прелее извън формата, което не изглежда добре. Използвах силиконова форма за мъфини, която си купих преди повече от година е която ми е много удобна. Междудругото,това ме подсеща, че много отдавна не съм правил мъфини.
Пекат се на предварително загрята фурна на 180 градуса за 25 минути. 
Ако ви се сторят много меки като ги извадите, не се притеснявайте, точно такива трябва да бъдат. Аз първоначално се втрещих, после прочетох отново рецептата и разбрах, че така трябва да е.
Тези мъфини и тестото, от което се приготвят са като цяло по-специфични. След като изстинат ще стегнат. 
Украсяват се на другия ден като са напълно изстинали.
 Аз ги държах в стая, която не се отоплява. 
Маслен крем за украсата:
Разбиваме пудрата захар и маслото и пак оцветяваме сместа в розово.
Това става с червена сладкарска боя, разтворена в 1ч.л. вода. Добавяме крема сиренето и ванилията , объркваме и получаваме много приятен лек розов крем.
 Този крем може да се използва и за всякави други торти и сладкиши. Много е приятен и вкусен и по-различен.
Крема за украса също трябва да е добре охладен преди да започнем да украсяваме. Затова го слагаме в хладилника за 15 минути да стегне.
С помощта на шприц украсяваме кексчетата и поръсваме с шарени пръчици, бонбонки, сърчица, каквото имаме ни душа иска. Моите са купени от Кауфланд, от сладкия щанд.
Мъфините стават много  вкусни. Аз ги приготвях за моминско парти и ги правих два пъти за да съм сигурна, че ще станат. Честно казано рецептата е трудна и малко пипкава за мен, доста търпение си трябва, но пък си заслужават.
Ако очаквате супер сладки кексчета тези не са такива. За мен са идеални, защото аз не си падам много по сладкото. Много са красиви, пуфкави и уникално вкусни. 
Рецептата не е моя, а я взех от Cook With A Smile, където има чудни рецепти.


Тръсех просто розови мъфини. И попаднах на тази страхотна рецепта, за което брагодаря на мацката от блога, защото кексчетата са наистина супер сполучливи и всички много ги харесаха.
Ще потърся и рецепти за коледни сладки, защото има чудесни предложения.

Воала! И ви желая много сладки и вкусни моменти! 
До скоро1

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в