Пропускане към основното съдържание

Ах, тези къдрици!

                                                                 Здравейте прекрасни!



Първо искам да ви честитя най-женския празник 8-ми март!
Бъдете здрави, щастливи, безкрайно обичани, красиви, вдъхновяващи и лъчезарни!
Бъдете истински жени, наслаждавайте се на малките неща, дарявайте си всеки ден повод за усмивки и поглезете себе си с нещо малко и приятно.
Днешната ми публикация, в духа на празника ще бъде за къдриците и един няколко начин да ги постигнем.
Аз обожавам да къдря косата си. Много се харесвам така и освен това винаги съм обичала къдравите коси. И тъй като Бог не ме е дарил с такава, аз търся всякакви начини да я къдря и да имам красиви и естествени къдрици.
Естествено съм пробвала много различни методи за къдрене-с парцали, с дунапренени ролки, с велкро ролки, с фолио, с права преса, с ретро преса, с маши, с плитки, с лента и още и още.
Днес ще ви покажа резултати от някои видове къдрене, които най-често си правя.
Всяка от вас, която обича къдрици вярвам, че ги е пробвала.
 На първо място това е метода с ролки "маркучи". Те са дълги, меки и се огъват лесно.

С тях се получават много хубави и естествени букли, добре навити и обемни. Големината на къдриците зависи от големината на ролките, те се продават в различни размери. Моите са в среден размер.
Техниката е проста и не отнема много време. Винаги си правя къдриците в дните, в които съм измила косата си. Изсушавам я, слагам малко спрей, какъвто имам под ръка, може също и пяна за да се навива по-лесно и се оформя.
След това навивам маркучите по стандартния начин като вземам кичур коса. Когато искам по-ситни къдрици вземам по-малки кичурчета, а когято искам по-големи и по-обемни и естествени вълни съответно вземама повече коса.
Съвет:Навивайте косата си когато е наполовина влажна и наполовина суха, никога ако е абсолютно суха или абсолютно мокра-къдриците не се получават.
След дълги опити съм научила правилния начин.
Ако си легнете с неизсушена коса на ролки има голяма вероятност през нощта косата ви да не изсъхне напъно и резултата е мокри, отпуснати вяли къдрици или по-точно никакви къдрици.
Затова е важно косата да е почти суха, леко влажна.
Затова или я изчакайте да почти да изсъхне естествено и тогава я навийте или я изсушете със сешоара.
Когато навия цялата коса аз отново суша със сешоара няколко минути около ролките, това спомага за оформянето на къдриците,  а ккато казах те стават когато косата е почти суха.
Времето за стоене е различно-можете да стоите и два часа и 5 часа и цяла нощ.
Минус на тези рокли е, че са супер неудобни за спане, главата боли от тях и на мен не ми приятно да спя с тях.
Затова и напоследък ги държа около 4-5 часа. Резултата няма да се различава от този, който ще се получи след цяла нощ прекарана с ролките на главата-най-много да не спите.
Лично аз съм стояла и половин час с тези ролки-това се случи веднъж когато бързахме да излезем и се оказа, че нямам време.
Бях си измила и изсушила косата, навих я и след 30 минути трябваше да тръгвам. Бях много ядосана, защото си мислех, че няма да имам никакви къдрици. Но какво беше учудването ми когато свалих ролките и имах страхотни и естествени меки къдрици?!
Eто ги тук:
стояла съм точно 30-40 минути с ролките и получих естесвени меки вълнички.



Това е най-често използваният метод от мен, заедно с този с лентата.
За него научих от Боби-моя любима блогърка, която следя и й благодаря много, защото ми спести време, усилия и излишни нерви когато искам да имам красиви къдрици.
Смело мога да твръдя, че това е едва ли не най-добрия и лесен метод за мен да имам къдрици.
Супер бързо е, не отнема повече от 10 минути да се направи, спиш с ленатата-тя е мека и не пречи, имаш къдрици, които изглеждат сякаш са естествени и все едно косата ти наистина е къдрава.
Само да отбележа, че изглежда лесно да се направят, но не е съвсем така, затова на мен ги прави някой друг- имам помощници, защото вярвайте сама не мога да ги навия като хората, косата изпада, не виждам какво става отзад и така нататък. На друг човек ги правя супер лесно и бързо, но на себе си-уви не се справям така добре. Но ще задобрея с времето. :)
И за да добиете представа ще ви покажа също снимка.



Така...това очевидно не съм аз, а малката ми братовчедка, на която често правим такива къдрици. На нейната детска, мека коса също се побучават много добре.
В интеренет има клипчета, които ще дам по-долу като линк, за да видите как става.
Разбира се, не откривам топлата вода, с тези методи-всички момичета, които харесват къдрици ги използват или вероятно поне за чували за тях.



 Тук добре се виждат масурите-много са сладки нали?
Хубаво е, че могат да се праят и на децата, защото и те вече искат да с с прически, а и е напълно щадящо като метод. Затова ако имате малки госпожици, може да се възползвате.
Да отбележа, че тези къдрици издържат 2-три дни.Зависи разбира се доколко косата ви е способна да задържи къдриците попринцип.


А това е техниката, слагаш лентата, вземаш коса от двете страни, навиваш, прикрепваш с фиби.
Обичам къдриците, които се получават с тези два метода, защото на първо място -не си горя косата, а и имам много естествено изглеждаще къдрици, косата е мека, не сплескана, нетретирана, не бетонирана с множество лак и освен това не прекалено стилизирана.
Получават се хубави спираловидни къдрици и взависимост от желанията могат да бъдат по-малки или по-големи, по-завъртяни или не толкова, както на всеки му харесва.
На снимките, които прилагам по-долу също съм се къдрила с маркучи.





Това е правено едно лято. Стоях с ролките около 3-4 часа.
Резултатът за мен е повече от перфектен. 
Обичам косата си, когато изглежда така естевена и обемна.


Тези къдрици са правени по Коледа и отново с маркучи.
Тук можете да видите цвета на косата ми-в момента е естетвен, от три години не съм го пипала, но това няма да е задълго.
Когато се къдря така, косата ми доста се скъсява, което не ми допада, но и това си има своето решение-просто изчакваме да се отпуснат къдриците, можем да разрешим леко и с четка за да оформим.
Да, мисля, че изглежда много естевено.


 Цвета ми реално е много тъмно кестеняво, взависимост от светлината изглежда различно, като на сълнце обикновено се сдобивам и с тук-там червени отенъци.




 Мисля, че този начин на къдрете е много ефективен, лесен и с добри резултати.
Да, понякога е малко досадно да се навиваш, да стоиш с ролките, да спиш с тях, те опъват и те стягат, пречат ти....но красотата и красивите къдрици искат жертви. ;)




А  и за неделя вечер е чудесна идея докато си готвиш или почиваш да си навиеш косата.



А, ето тук съм се правила с обикновена маша. Също ми харесва ефекта, но доста повече занимавка, а и си гори. Тук косата ми е много по-къса от сега.
Това е най-скорошното ми къдрене, с маша. Направих го като не ползвам машата по стандартния начин, а просто навивам кичурите около нея. В интеренет е препълнено с такива клипчета

Да си празная аз много обичам да гледам клипчета за коса и грим в  you tybe и отттам съм научила много техники и прически. Напоследък експериментирам още повече-имам предстоящи поводи да си правя официални прически, а и обичам да се упражнявам и да опитвам нови неща. Това е едно от многото ми хобита.
Дa си призная -не се блазня от идеята да правя клипчета-нито имам подходящата техника, време и пособия за това, нито пък имам голямото желание. А и не мисля, че ще допринеса кой знае какво с това-пълно е с толкова много еднакви клипчета за прически, грим и прочие, че не виждам смисъл и аз да го правя, пък и ще оставя това на по-добрите.
Всеки малко или много е гледал такива видеа и е пробвал тези техники. 
Моята идея беше да ви покажа как аз си правя къдриците, и какво методи използвам.Н
адявам да съм била полезна и да ви е било приятно да научите още нещо.



Линкове към публикацията:
Това са обещаните линкове към публикацията, някои от любимите ми методи.
Ето го видеото на Боби-искрено благодаря за това, че е  показала този метод.
Благодарение на него приключих с дългогодишното търсене на най-добрия и ефективен начин за къдрене.!



Моята фаворитка, що се отнася до прическите-препоръчвам да разгледате канала й. Невероятна е и има прекрасен стил и още по-прекрасни идеи. 


И това клипчето, което преди известно верме ме вдъхнови да изпробвам метода с маркучите. Става наистина прекрасно, сами виждате каква огромна разлика във визията на момичето придават къдриците.



Ще зъвърша публикацията си с това, че къдриците са винаги на мода! Вълнистата коса е харесвана и предпочитана прическа от много жени, тя е винаги красива и актуална.Изглежда романтично и нежно, подходяща е и за ежедневието, а пък за тържествени поводи е винаги предпочитана.
И изобщо изглежда по-добре от правата или поне на мен повече ми харесва.

Бъдете красиви, усмихнати и Веселе празник дами!


Искрено Ваша:
Деси

✿ ✿ ✿

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в