Пропускане към основното съдържание

Козметичен таг ღ ღ ღ





Здравейте, момичета. Толкова сняг има навън и тези дни май ще продължава да вали. 
Но тъй като обичам снега за мен е добре дошъл. 
Красиво е и зимно. 
Днес съм на тема тагове. След като разглеждах някои блогове, си харесах един. 
Ето го и него-доста е популярен, затова не е чудно, че и аз го направих.

ღ ღ ღ 

1. Кой продукт продължаваш да купуваш, въпреки че имаш достатъчно за цял живот?

Лакове за нокти може би. Напоследък съм зарибена по тях.И продукти за косата-имам винаги най-разнообразни.

2. Без кой продукт не можеш да живееш?

Без всеки мога да живея, но фон дю тена е продукт, без който почти не излизам. Също така спирала и гланц/червило и руж-обожавам ружовете.

3. Любима козметична марка?

Е, чак пък любима не. Не съм експериментирала с достатъчно марки, затова и все още нямам любима.
Харесвам обаче Флормар и Буржоа, както и други.

4. Колко е голяма колекцията ти от гримове?

 Не е толкова голяма, но се разраства. Обичам да имам повече продукти, но не ми харесва да трупам излишни неща, какъв е смисъла когато някои от тях почти не ползвам?!
Обикновено ползвам един -два вида сенки, най-често, спирала, черен молив и няколко класически червила. Към другите продукти посягам когато имам по-официлане повод. Нямам намерение да се затрупвам с продукти. Но има още какво да се желае в колекцията ми.
Постепенно я попълвам.

5. Как я съхраняваш?

В шкафове, по етажерки, кутии-по-малки и по-големи. Лаковете ми са в ръчно изработен несенер за целта.Четките в дървена чаша.Навсякъде има по нещо. Трябва да реша въпроса по рационолно, но още обмислям.Засега ми е удобно, но доста често настава истински хаос.

6. Колко козметични продукта имаш в момента в дамската си чанта?

Мразя пълните с излишни неща дамски чанти. Стават огромни, деформират се и освен това са тежки.
Нося минимално количество козметика-балсам за устни, парфюм, дезодорант, понякога фон дю тен и червило, молив, зависи дали съм по-гримирана или не. Преди носех по-голям несесер, но както казах ми е досадно да ровя до безкрайност.Освен това в чантите има толкова други неща...
точно в момента не знам...май има един балсам за устни :)

7. Ако можеше да разграбиш колекцията на някоя бюти блогърка, коя щеше да е тя?

Доста от тях имат примамливи колекции, особено Карли Бибел. Много я харесвам.Също и Худа-една много готина блогърка, която се гримира невероятно.

8. Колко време ти отнема грима сутрин и колко продукта използваш?

Обикновено 15-20 минути ако искам да стане по-бързо.В ежедневния си грим използвам само фон дю тен, руж и спирала, по-рядко нюд сенки и черен молив. 

9. Купувала ли си някога продукт, знаейки, че никога няма да го използваш?

Определено не. И не бих си купила такъв продукт.

10. Набележи следващите жертви...

Амиии, аз видях този таг от блога на Ивелина http://beautifulladyfm.blogspot.com/, който следя. 
Нека, всички, които искат да го направят. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …