Пропускане към основното съдържание

Идея за Хелоуин: Червената шапчица



Визия за Хелоуин:

Червената шапчица




Хелоуин наближава и е време за традиционната публикация в този дух. 
Ако смятате да празнувате има, много идеи, от които можете да се възползвате. 
Аз харесвам този празник и се маскирам с удоволствие. Ще ви покажа миналогодишният ми костюм,който стана много сполучлив.  
Общо взето доста време мисля преди да реша на какво ще се маскирам. Тогава обаче бях решила още от началото, че ще бъда Червената шапчица.
Винаги оригинално, секси, сладко и лесно за изпълнение.
Обикновено обичам да показвам снимки, които са ме вдъхновили да избера костюма си.
В интернет пространство гъмжи от клипчета и идеи.

Ето някои от тях:

Фей Чембърлейн от "Тайният кръг"-типичен Хелоуински сериал.

Фей се маскира като червената шапчица в първи сезон на сериала за Хелоуин.
Костюма й е супер лесен и непретенциозен, но много секси.
 Може да използвате черни дрехи-скини дънки, бюстие с вързки или пола. А това, което ви трябва и ви превръща мигновено в приказната героиня е червеното наметало с качулка. Добавете и едни черни ботуши или боти и сте готова.
На мен ми харесаха плитките и откраднах идеята. 
Костюма на Фей е изключително лесен за изпълнение и много сладък. 
Като грим залагаме на семпъл, класически с подчертани мигли и черевени устни. 

Червената шапчица в сериала "Имало едно време"

Героинята от "Имало едно време"-Руби е страхотна и от нейната визия също можем да си откраднем идеи. Нейният косюм е един вид по-приказен и среновековен. Аз много я харесвам.
Пусната дълга коса на масури е идеално решение. 
Гримът отново е лек, в нутрални, розови и бежови тонове.

Разбира се можем да си поръчаме и костюм он лайн и така съвсем лесно ще си решим проблема. Само, че аз държа да си направя нещо от мен си.
 Поръчах си червеното наметало от тук:
Има страхотни неща за малки и големи и много лесно можете да си направите костюм за Хелоуин, дори само с едно черно наметало, дълга черна пола и островърха шапка.
Магазинът се намира в Пазарждик, аз поръчах он лайн и много бързо дойде.
Вдъхновение за мен беше и визията на Ким Кардашиян, която също се превъплати в Червената шапчица за Хелоуин.


Много обичам да гледам костюмите на звездите и как те се маскират.

Нещата,които аз използвах:
Имах няколко варианта в гардероба си,които можех да избера. 

-черен клин + черно бюстие с връзки + черевено наметало 
-черна рокля по тялото + черевно наметало
-червена рокля + черно бюстие с връзки+ червено наметало

Изброявам вариантите, за да дам насоки и идеи в избора и да се убедите, че това е един действително лесен за изпълнение костюм.

Избрах трети вариант. 
Червена есенна рокля с дълъг ръкав + черно бюстие с връзки + наметало. 
Обух си черен обикновен чаропогащник и избрах едни черни обувки. 
Добавих и една къдрава червена жартиера с панделка.
Плитките вързах също с чревени панделки, бяха ми останали от един подарък.
Кошничка с бяла кърпа отгоре допълва визията.
Да бъдеш червената шапчица за Хелоуин е класика и винаги добър избор.

Очаквайте скоро и още идеи от мен в  този дух.

Поздрави!
Деси


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в