Пропускане към основното съдържание

Шампоан Юсерин Dermo capillaire

Тази публикация е за един от моите любими шампонаи, който използвам и в момента, а и доста често по принцип. Юсерин е марка, известна с качествените си, дерматологично тествани и много добре понасящи се от кажата продукти, разработени да разрешават различни проблеми.
За този шампоан разбрах, търсейки подходящ, неагресивен и мек шампоан, който да е супер толерантен към кожата на главата, тъй като аз имам чувствителна такава.
Процеса на избиране и съчетаване на правилните продукти за косата, при мен е труден. Постоянно съм в търсене на подходящите такива, както за скалпа ми, така и за типа ми коса-нормална-към суха, с дебел косъм и гъста, чуств.скалп и леко чуплива.
Пробвах този шампоан преди известно време и много ми допадна.
Това е универсален шампоан, напълно подходящ за ежедневна употреба, за често миене на косата, без да я премива.
Има различни видове от сериата. Аз съм ползвала този за чувствителен и свръхчувствителен скалп.
Шампоанът е с неутрално 5.5 PH.Това е идеалната киселенност, най-близка до тази на кожата на главата. Поради това е подходящ и за бебета и малки деца.




Ето и малко информация от производителите:

 Шампоаните от сериа "DermoCapillaire, са разработени, за да въздействат навременно срещу най-често срещаните проблеми със скалпа, като пърхот, сухота, сърбеж и повишена чувствителност. Тъй като качеството на косата в голяма степен зависи от състоянието на скалпа, Eucerin® DermoCapillaire е серия, която се грижи не само за него, но и за косата."
Новата серия продукти за коса от Eucerin® комбинира шампоан за специфично състояние на скалпа с тоник, който не се отмива. Тя се състои от Eucerin® DermoCapillaire pH5 шампоан за чувствителен скалп, Eucerin® DermoCapillaire шампоан за свръхчувствителен скалп, Eucerin® DermoCapillaire успокояващи шампоан и интензивен тоник с Уреа и Eucerin® DermoCapillaire Anti-Dandruff противпърхот.
Шампоаните са разработени с активни съставки, които подсилват ефекта на интензивните тоници за таргетирано действие при специфични проблеми на скалпа. Освен това те съдържат и изключително меки сърфактанти и подхранващи вещества, които почистват косата и и придават обем, блясък и еластичност."

СЪСТАВКИ

AquaDecyl GlucosideSodium Myreth SulfatePEG-80 Sorbitan LauratePEG-200 Hydrogenated Glyceryl PalmateDisodium PEG-5 Laurylcitrate SulfosuccinatePEG-90 Glyceryl IsostearateБизабололPolyquaternium-10Citric AcidLaureth-2Sodium Laureth SulfateSodium BenzoateSodium Salicylate







Съставът не е изцяло пречистен. Съдържа "любимият " ми СЛС - Sodium Laureth Sulfate-"отровата" за косата и огранизма, набеденият за най-вреден сулфат. 
Нямям проблеми с това  обаче, защото досега не съм забелязала да ми действа зле на кожата на главата., специално този шамппоан, със сигурност лекума проблемите ми.
Старая се обаче да избягвам тази съставка, но не на всяка цена.
Това е съставка,която всички масови шампоани съдържат или поне тези без парабени и сулфати.
Когато си избирам шамопан гледам на първо място да не е агресивен и да не ми дразни на кожата на главата.
Този шампоан е много хубав, пасва ми и е изключително подходящ за нуждите на моята коса.
Най-важното-не дразни скалпа, а косата след измиване има блестящ и здрав, свеж вид.
С него не се притеснявам да я мия по-често, когато това се налага, именно защото не е силен, изсушаващ а, много лек шампоан.
Този шампоан успешно съчетава двете най-важни неща, които търся:
1.спокоен скалп
2.хубава коса
Малко, но важно оточнение:
Тъй като от малка кожата на главата ми винаги е бил много чувствителна, често ми се налага да прибягвам и до медицинска и специализирана козметика за коса.
Тези лечебни шампоани, предназначени да премахнат проблемите на скалпа са често много силни-предвид резултатите, които се търсят и посигат, освен това са  тежки за косъма и го изсушават.
Действат по-агресивно и пресушаващо на дължините та косата, лекувайки кожата на главата.
Юсерин е точно обратното-мек, нежен, лек, неагресивен, лечебен шампоан, който действа още от първото измиване и същевременно с това е подходящ и за всекидневна употреба и за хора, които нямат проблеми с кожата на главата.
Тове е просто един хипер-толерантен шапоан.
Не на последно място косата след измиване с него изглежда много добре-обемна е, лъскава, еластична и здрава. За мен е идеалният баланс.
Цената му често варира от 16 до 22 лева. Предлага се в малка разфасовка 250 мл, а понякога и в голяма-400 мл. 
Последната опаковка, която си взех е от 400 мл на цена от 20 лева, защото беше на промоция и с променен дизайн. Добавена е помпичка за по-лесна употреба и по-прецизно и контролирано нанасяне.
Аз обичам шампоаните с помпички, защото така използването е още по-лесно и лесно се контролира количеството.
Аз използвам 2-3 помпички като винаги си мия косата два пъти. В началото докато си уцеля количеството беше голяма мъка, помпах ли помпах и все ми се струваше, че е малко.
Важно е да се отбележи:шампоана не образува много пяна.
При първото миене такава почти няма. При второто обаче се получава доста обемна пяна. Косата се измива идеално.
Ако обаче обичате пяната и аромата й-ще останете разочаровани.
Този шампоан почти няма аромат-не мирише на нищо определено.
Но нека кажем накрая с какво този шампоан се отличава?
1.почти няма мирис-има лек, особен, едва усещащ се аромат, на нищо определено
2.макар и предназначен за лечебни цели, не е агресивен и изсушаващ, а подходящ и за ежедневна употреба
3.измива много нежно и много добре, въпреки, че не образува голяма пяна-това е показател за качиството на продукта
4.хипер-толерантен е към кожата та главата
5.косата придобива много хубав блясък, обем и виталност 
Честно казано косата ми коренно се подобрява когато я мия с този шампоан и разликата е видима, защото той е много по-различен от масовите продукти
6.Икономичен е, но в началото ще ви бъде малко трудно да уцелите необходимото за вас количество
7.с този шампоан можете съвсем спокойно да си миете косата ако искате и дори всеки ден

Когато за първи път го изпробвах, преди около 2 години се изумих от вида на косата си, измита само с този шампоан и нищо друго-бляскава, много мека, подреден и със здрав вид.

Напоследък съм се ориентирала почти изцяло към използването на максимално изчистени от вредни съставки продукти за коса. Това са по-изчистени от химии и толерантни шампоани. Нуждите на скалпа и косата ми го налагат.
Те се различават много от обикновените масови марки най-вече по състава си. И разбира се, по цената и качеството.
Ще се радвам да споделите дали сте използвали шампоани от марката и доволни ли сте?Кои други шампоани за чувствителен скалп сте използвали и от кои сте имали ефект?
Повече за хипертолерантните шампоани тук:


Искрено Ваша:
Деси


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в