Пропускане към основното съдържание

❤ Топ 5 Малки трика за добро настроение ❤

Здравейте мили дами!

Сигурна съм, че всеки от нас си има своите добри и...не чак толкова добри моменти.
Какво правите когато поради някаква причина, а често и без да съществува такава се чувствате леко унили, в лошо настроение, не на кеф с една дума?
В такива дни аз си имам своите ритуали. Да ги наречем неща, които ме карат моментално да се почувствам по-добре. И те работят безотказно. Всеки път.
Да видим кои са те?

1.Книга


 Всяка книга е нова история. Да си купя някоя нова книга, която съм харесала отдавна или просто да се разходя в книжарница сред книгите и да ми замирише на книги, да си грабна едно приятно четиво-моментално повдига настроението при мен. Ако книгата е съчетана с мрачно време, дъжд и топъл чай на дивана...идилията ми ще е пълна.



2.Медитация


Да! Прекрасно средство за релаксация. И не само. 
Отскоро се опитвам да медитирам, макар и засега да не го правя редовно. 
Медитацията е нещо чудесно, убедена съм в нейните ползи и смятам да я практикувам по-често, даже да я направя част от ежедневието си.
Медитацията, с лежерна и приятна музика за десет и повече минути освобождават съзнанието, въздействат на високо ниво, подсилват енергията ни, повдигат настроението, успокояват, имат хиляди ползи за здравето и духа. И междувременно много помагат да се осъзнаят някои неща.

3.Любим филм


Имам един специален ритуал за изключително лошо и депресантско настроение.
Приготвям си топъл чай, лягам си на дивана и си пускам "Гордост и Предразсъдъци". 
Този филм ме е "спасявал" в много ситуации. Може в добавка с чипс.
Просто като чуя култовото и пискливо :
"Oh,Mr.Benneth how can you tease me so? Have you no compassion for my poor nerves?"-на Мисис Бенит и настроението ми се оправя на мига като с магическа пръчка.
И това винаги работи. Този филм съм го гледала над 15 пъти, знам всички сценки и реплики наизуст. Музиката, картините, актьорската игра, атмосферата всичко това ме успокоява и ми създава прекрасно настроение. Просто се потапяш в епохата. И се зареждаш изцяло!

4.Нова прическа 

Новата прическа ДОКАЗАНО подобрява настроението. Стига да не е поредното "отмъщение на фризьора".
Без значение дали съм отишла в салона или съм си направила в къщи къдрици, да се боядисам в нов цвят, или просто да изпробвам някоя нова прическа-кок, опашка, плитки, каквото и да е.
Дори лекото освежаване и малка промяна ми действат страхотно. 
Новата прическа е като ново начало. 
Същото важи и за грижите за косата-обичам да обръщам внимание на косата си-да си направя маска с кокосово масло или зехтин, да я поглезя и подхраня. Това ме кара да се чувствам добре.


5. Шоколад-Да, да и да!!!!
(Който е измислил рецептата за шоколада е гений!)


Обожавам! Това е една от най-големите ми слабости. Аз просто много, много, много обичам шоколад. Имайки предвид, че сладко принципно не ям, простено ми е нали? Тук няма какво да си говорим-шоколадът доказано подобрява настроението! Той е просто щастие в едно малко блокче.


Кои са вашите трикове за добро настроение?И имате ли такива ритуали, които ви създават спокойствие и възвръщат отново баланса ви?







Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в