Пропускане към основното съдържание

Brooklin Lip gloss

Здравейте красавици!
Днешната публикация е на тема гланцове за устни, или по-специално един определен гланц, който доста ми се хареса и си бях купила преди известно време.
Всички навярно си спомняте гланцовете на Бруклин-главно ги ползвахме в тийн годините и няма как да не се сещате повечето от вас за тях.
Имат една специфична миризма, която си е доста характерна и, която направо ме отвежда в ученическите години.
Хммм..приятна асоциация...:)
Бяха доста лепкави тези гланцове!!!

Преди известно време съвсем случйно си взех отново техен гланц, за да пробвам пак.
И много ми хареса като цвят и блясък. Дизайна е малко по-различен от онези малки шишенца с четчици, които сме свикнала да виждаме. Дори не знам дали още ги има.




Малко по-различни са и като дизайни като аромат и като консистенция.
Аз обичам глосове с лек цвят. Прозрачните и бляскави глосове е ясно, че останаха в миналото. Напоследък ползвам често и повече червила.
Този гланц ми допадна първо защото е страхотен като цвят-малинов, със съвсем лек блясък и изглежда естествено върху устните. Същевременно си има и хубав цвят.



Цветът е лек, естествен и чудесно се връзва с ежедневен, натурален и лек грим. Като усещане отново е малко лепкав, но определено не чак толкова, колкото си го спомнях отпреди време. Е, разбира се все пак това е гланц, няма как да не лепне поне малко.
Нюанса е свеж и може да се съчетае с всаккави дрехи и грим.
Хубавото е, че екато гланц и червило в едно.



Честно казано си ми харесва този гланц и мисля отново да си взема и да пробвам и други цветове, още повече че трябва да се запася с повече гланцове, за сметка на червилата, които в момента се трупат и преобладават в колекцията.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…