Пропускане към основното съдържание

Олио за коса Матрикс Биолаж.

Момичета, доста отдавна отлагах тази публикация, но ето,че дойде и нейният ред.
След повече от 6 месеца ползване на олиото вече мога да дам прилични отзиви за него.
Купх го отдавна и е останало количество поне за още голям брой месеци ползване.
Поръчах олиото от Енцо, на цената около 15 лева. Харесвам сайта, защото са коректни и точни, освен това има разнообразие на продуктите, а цените са в пъти по-приемливи от в някои други сайтове.



Бях изчела много отзиви за него в теми за професионалана козметика за коса и в различни блогове.
В описанието има различни начини за приложение на олиото, но аз го нанасям само като кристали.
Използвам го след всяко къпане на леко подсушена коса, като слагам не повече от 2-3 изпомпвания.
Олиото е изключително икономично.Съдържа масло от моринга, което е познато като средство за подхранване на косата.
Моето олио е за нормална коса-жълтият вариянт, за всеки тип коса.Тъй като не мога ода определя косата си нито като суха, нито като мазна, нито като третирана си избрах това за всеки тип коса.




Миризмата е екзотична и много приятна.
Олиото не ми омазнява косата, но трябва да се слага малко количество, да не се прекалява-иначе ще има обратният ефект.
Маслото е точно за моят тип коса, и идеално ми пасна.Откакто го ползвам косата ми почти не цъфти, това е ефектът, който най-видимо забелязах. Чудеса и магии разбира се не стават,не е нещо изкрючително като продукт.Подхранващо е, заглаждащо, придава невероятен блясък и мекота-какво повече да искам от едно олио за коса?
Хубавото е, че е универсално и може да се използва по различни начини-да се прибавя в маски, на мокра коса, на суха коса дори, преди изправяне с преса, преди сешоар, за защита от топлината,смесва се с шампоан и балсам за допълнително подхранване, като масаж преди измиване с шампоан.



Косата ми с него е гладка и видимо по-подредена и изгладена.
Не утежнява косъма, но моята коса е гъста и плътна, за другите типове коси не зная как би се отразило.
Като единствен минус мога да кажа, че помпичката се използва трудно след като маслото стане наполовина, защото се усложняа изпомпването и ми се налага винаги да развинтвам капачката за да си взема.
Та, в заключение ще кажа, че си заслужава,защото продукта е качествен, грижата е професионална, не е скъп и стига за много време, може да се ползва за различни неща и върши чудесна работа.
Така, че когато говорим за професионална козметика в повечето случаи даваш повечко пари, но ползваш продукта дълго време и получаваш в пъти по-голямо качество.
Това е първият продукт на Матрикс, който ползвам и съм доволна.

Това е косата ми след употребата на олиото на Матрикс


Снимката е от Септември месец, косата ми е направена с ретро преса и тогава още беше дълга-сега е наполовина на тази дължина.

Видими резултати при мен:

-намален цъфтеж, всъщност почти отсъстващ
-блясък
-мекота
-гладкост
-подреденост
-подхранена коса
-анти фризи ефект
-защита от топлина


Препоръчвам Матрикс Биолаж, на моята коса се отрази чудесно.



Искрено Ваша:
Деси ♛

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в