Пропускане към основното съдържание

Eдин наистина интересен психологически тест

                                    Здравейте скъпи момичета!



Този есенен,  хладен и дъждовен ден предразполага към мързеливост, гледане на сериали и пиене на топли чайчета.
Понякога скуката си казва думата. Днес е такъв ден и тъй като нямаше какво да правя реших да се поразровя в нета.
Попаднах на изключително интересен, а и за мен се оказа доста полезен психологически тест.
Открай време обичам да правя такива тестове.
От известно време се интересувам повече и от личностно развитие и психология.
Това е една необятна и вълнуваща област.
Искам да споделя с вас този тест.
Мисля, че е учудващо точен и помага да научим повече за себе си и съответно за своите скрити желания.
И така, нека да започваме. Вземаме химикалка и лист хартия.
Ключовото нещо е да отговаряме на въпросите искрено, без да се замисляме и съвсем спонтанно.
Аз отговорих точно така. 
Отговорите изникваха съвсем ненадейно в главата ми и дори очудиха самата мен. И точно това, което си помислих в пъввият миг, това и написах.
Когато започнете да правите теста отговорите сами ще изскачат.
Хайде, да започваме!

1. Отивате в гората. Кой ходи до вас?
Малко дете-момче/момиче върви с мен, едва проходило, облечено е със меко зимно яке-розово или синьо.

2. По време на вашето ходене през гората попадате на животно. Какъв вид животно е това?
Елен

3. Какъв вид взаимодействие възниква между вас и животното?
Отивам при него, усмихвам се и го погалвам, а после му давам храна.

4. Навлизате дълбоко в гората. След известно време попадате на открито и пред вас се появява къщата на мечтите ви. Опишете нейния размер.
Средно голяма. На един етаж, разчупена, тип дървена вила, с тераси, веранда, много цветя. Има двор с фонтании, алеи, дървета, храсти, басейнче и плетени масичка и столове.

5. Вашата къща е на открито или около нея има ограда?
На открито е. Няма ограда.

6. Влизате в къщата, в трапезарията и там виждате маса за хранене. Опишете какво виждате на нея и около нея.
На масата има плодове в купа, чаша топло капучино, бисквитки.
На нея стои мъж, който чете вестник и отпива глътка от чашата. Около масата има лавици с книги, камина, картини натюрморт по стените.

7. Излизате от къщата през задния вход. В тревата забелязвате чиния. От какъв материал е направена тази чиния (стъклена, хартиена, глинена ...)
Порцеланова е.

8. Какво правите с чинията?
Чинията е пълна с ягоди. Аз ям от тях и ги нося на приятеллките ми и децата, които стоят на масата в градината.

9. Отивате до края на имота и там забелязвате, че сте на ръба на място с вода. За какъв вид вода става дума?
Спокойно, малко, горско езеро със зелена вода.

10. Как ще преминете през водата?
Качвам се на лодка с помощта с мъжа ми и двамата ще преминем езерото, гребейки заедно, ще достигнем до брега.

"'Става дума за функционален психологически тест. Доказано е, че вашите отговори имат голяма връзка с ценностите и идеалите, които притежавате в живота. Можете да приложите този тест на своите приятели - така ще научите повече едни за други, а и ще се забавлявате страшно много!"




А ето ги и тълкуванията на теста.
1. Личността, с която отивате, е най-важният човек в живота ви.
2. Размерът на животното представлява възприятието за размера на вашите проблеми.
3. Начинът, по който направихте взаимодействието с животното, представлява начина, по който се справяте с проблеми (пасивно, агресивно, креативно ...).
4. Големината на къщата на мечтите представлява размера на амбициите за решаване на проблемите.
5. Къща без ограда показва отворена личност. Хората са добре дошли по всяко време. Наличието на оградата показва затворена личност.
6. Ако отговорът не включва храна, хора или цветя, тогава по принцип сте нещастни.
7. Издръжливостта на материала, от който е направена чинията, представлява издръжливостта на вашата връзка с личността на въпрос номер 1.
8. Вашето отношение към чинията представлява отношението към личността от въпрос номер 1.
9. Размерът на областта с вода представлява размера на сексуалните желания.
10. Колко ще се намокрите при преминаването на водата показва относителната значимост на сексуалния ви живот.


Заключение:
Наистина този тест беше изненада за мен. Много полезен се оказа, защото опознах повече себе си и ми помогна да видя образа на личностното си аз по-ясно.
Метода е успешен  при мен и постави още повече въпроси, а и ми даде някои отговори.
Това е така, защото подсъзнанието е уникална могъща система, която ние не можем да командваме машинално.
Затова и е много важно да се отговаря на въпросите без да мислим, а да напишем това, което ни хрумне-това са истинските неща, които ни вълнуват. Те изплуват на повърхността и се разкриват.
Ако ви е интересно или пък дори само за забвление-направете теста.
И споделете своите виждания и мисли.

Хубав и приятен дъждовен ден от мен :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в