Пропускане към основното съдържание

Cleoparta for Halloween

                                                         Здрвейте прекрасни дами!





Уендзи от семейство Адамс, д-р Хаус, Злодеида, Вампир, Вещица, Полицай, служител от БДЖ и  Хитлер....
на пръв поглед различни герои и свръехстествени същества...
звучи много Хелуинско... :) :) :) 
Това бяха нашите образи от миналогодишният Хелоуин-на мен и моите приятели.

Аз бях египетската кралица-Клеопатра.

 Направихме си парти в къщи. И беше много оригинално и много весело.
Знам, че това е не е особено популярен празник тук, но в последните години започна да се празнува повече. И това е напълно нормално, щом искаш да се забавлваваш.
Много хора ми казаха, че това са "американски глупости", чужди обичаи и традиции, те нямат почва у нас и т.н. и т.н.
Всъщност Хелоуин е келтски празник. Свързан е с вярването, че в нощта на "Вси Светии", злите духове излизат и обикалят. Затова хората се маскират на нещо страшно, за да ги прогонят.
В САЩ, а и не само са луднали по Хелоуин и подготовката за този празник е зашеметяваща.
Аз обичам да се променям, да се маскирам, да изпробвам различни визии.
Не съм особен фен на американските традиции и култура, но този празник ми е приятен, весел и и нтересен.
 И защо не в един ден от годината да бъдем различни, да влезем в роля и образ, на някой, който харесваме.

                                                             *************

Предлагам тази лесно осъществима визия, на тези, които искат да направят нещо по-различно или пък са решили да празнуват Хелоуин.
В последните години стана модно да се маскираме повече на приказни герои, герои от филми и сериали, дори известни личностни. И тази нова мода постепенно измести традиционните вещици, върколаци, скелети, вампири и подобни.
Ако ви е интересно и обичате да се маскирате можете да пробвате най-различни визии.
Аз избрах египетската царица, защото имах подходяща рокля, грим, набавих си и нужните аксесоари и накрая мисля, че се доближих максимално до образа й.
Далеч не е толкова трудно да се пресъздаде нейният образ, колкото аз си мислех.

Какво ви е нужно?
-рокля в златист, бежов,черен или бял цвят/може и комбинация от тези цветове/
-масивни златни бижута
-плитки в косата
-тежък египетски грим

Подбрала съм ви няколко примерни варианти, от които можете да почерпите идеи.

1. Стилна визия в черно и тюркоазено, златно + огромни бижута.

 2. Това е един доста осъвременен вариант на Клеопатра.


3. Тази визия лесно може да се постигне с една съвсем семпла, изчистена бяла рокля и златен или тюркоазен шал. Можжете да сплетете косата си на едри плитки, към които да добавите сини маниста и голяма златна диадема.


Най-важното когато говорим за египетската кралица са златните, кафяви, черни и сини цветове, които можете да използвате в направата на хелоуинския си костюм.
Другото много важно нещо е прическата-черна коса по възможност на черта, прав и плътен бретон, много плитки, златни украшения по косата.
Ако не ви допада визията с плитките можете и да не ги правите. Те съвсем не са задължителни, но за мен са желателни, защото са характерни за Клеопатра.

Ето тук различни холивудски красавици, превъплътили се в Клеопатра.
От тях също можете да взаимствате идеи. 



Можете да изберете и кок, както и прихваната коса. Можете да заложите на визия ала Леонор Варела-пак една по-съвременна визия, без бретон, с прибрана коса и големи обеци
 При нея също присъства златния елемент в дрехите.
Така, че като най-важен, ключов елемент е златното-в бижутата, в косите, дрехите.



Прическата, ако искате да изглеждате като класическата Клеопатра трява да е ето такава.


Можете да взаимствате и от визията на Вивиан Лий, от филма за Клеопатра. 


Тук тя е наистина много красива. 

Най-класическа е визията на Елизабет Тейлър като егепетската царица-тук отново присъстват плитките, бретона, златните украшения за глава и така характерният грим-силен черен молив като чертата е дълга и силно извита към веждите, сенки в син цвят, много подчертани вежди.
Червилото е керемидено.


Тези визии са истинско вдъхновение.Те вдъхновиха  и мен. Просто ги давам като идея-интерпретацията е ваша.
Като става дума за грима на Клеопатра може да пробвате два варианта-златито-кафяви наситени цветове, или комбинация между сеньо и златно, каквато виждате на някои от по-горните снимки.

Аз избрах първият вариант-златсто и кафяво.
Ето го и моят грим:

Ползвах палитрата на Sleek - Devine storm, където имат богат избор на кафяво-златни цветове. Червилото е на Голден Роуз между бордо и кафяво на цвят.
Това е в общи линии грима на Клеопатра-черен молив, тъмно керемидено червило, златни сенки и много подчертани скули в с прасковено-кафяв тон.

Бижутата:
Изборът и тук отново е голям. Можете да избирате от много различни вариарнти. Аз си сложих златна диадема, голяма гривна с камъни, пръстен, също с камък, златни обеци и  златно колие.
Това, което исках е една по-нежна визия на Клеопатра.

Роклята:
Ами, уважаеми момичета, представям ви моята бална рокля. 
Да, това е роклята ми от бала, коята си обожавам и която влезе в употреба най-после, след седем години.
Ето ви една идея къде можете да облечете отново любимата си бална рокля. Идейно нали?
На мен и ми става, което е постижение-почти не съм мраднала на килограми, дори ми беше малко широка-ВОАЛА!





Искам да кажа, че можете сами да си направите много оригинални костюми. Стига да имате малко въображение. 
 И ето ме вече в целият ми блясък. :D 


Балната ми визия дотолкова се доближаваше до тази на Клеопатра, че един мой съученик дори ме нарече така. 
Тук също смятам, че се получи много добре. 
И така балната ми рокля излезе за малко от гардероба и заживя втори живот.


 Да не забравяме разбира се и тиквените фенери. Ако ще празнувате  те са напълно задължителни.


                                                                 Тематична украса 
-да се добавят още снимки
същояща се от кестени, фенери, панделки, шишарки и свещи, на приглушена светлина...


Мисля си, че няма значение какъв е празника-на мен този празник ми харесва много и смятам всяка година да го празнувам. Забавно е и много различно. Идеята за тематични партита  e готина. Така можем да разчупим малко традиционните събирания, партита и купони.


Така че забавлявайте се, експериментирайте, все пак това е само празник-още един повод да се веселим.





П.С.
Тазгодишният ми костюм е вече измислен, но ще бъде изненада :) :) :) 

Целувки 
Деси 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в