Пропускане към основното съдържание

35 факта за мен

                                



Тази публикация възникна като спонтанна идея, но дълго време ми стоеше в черновите.
Идеята да се опитам да обобщя в 35 факта за моята личност ми се стори доста интересна.
И така реших и аз да изброя 35 неща за себе си.
Трябва да призная, че 35 като число ми се стори малко за да разкажа за себе си-и все пак ще се постарая да се огранича, колкото и да ми е трудно, защото съм многословна...
Натъкнах се на подобни публикации в интеренет пространствотвото и много ми допадна тази идея. 
Защо 35, а не 30? Ами защото 30 ми се сториха малко, а пък над 40 щяха вче да са много.
Колкото дo това защо и аз реших да го направя-еми защото за самата мен ще бъде предизвикателство да се опитам да опиша себе си, нещата, които обичам и, които смятам характерни за себе си-чисто психологически е интересно, а и освен това го смятам за забавно.
Така че...не знам дали ще ви е интересно. Но това е блог, в който споделям нещата, които ми харесват и просто много обичам да пиша, затова приятно четене...

1.Казвам се Десислава и много харесвам името си, често обаче когато се запознавам с нови хора се представям само като "Деси", което не знам защо се получава така, но това е просто факт.

2.Завършила съм Историческия факултет на СУ.

3.Коледа е любимият ми празник-по това време на годината се чувствам прекрасно-празнично, весело и еуфорично. Понякога мисля, че прекалявам с коледното настроение, но този празник ми е на сърцето. Чудя се на хора, които не обичат Коледа-оказало се, че има и такива. За мен това е странно.

4. Не обичам рождения си ден-факт, който многократно изтъквам и който околните смятат за странен. А на мен просто не ми харесва идеята, че остарявам с още една година, както и не обичам вниманието да е към мен постоянно и да съм в центъра.

5.Обожавам подаръци-всякакви, просто ми харесва да ги получавам.

6.Не обичам сладко.

7.Малко съм пристрастена към кафето и чаят в най-различните им разновидности. Обожавам да пия чай, мога да го пия по всяко едно време.

8.Мечтателка съм и съм романтична.

10.Не ми харесва метъл музика и като цяло това "течение"  ако мога така да го нарека в начина на поведение-външен вид, душевност.

11.Любимите ми цветове са червено и розово, а най-не харесвам зеления цвят.

12.Изключителен почитател съм на историческите филми и историческите романи.

13.Понякога съм много подробна и много се обяснявам.

14.Най-много в училище обичах литературата и историята-после в университета, още повече ги заобичах.


16.Не съм от най-търпеливите хора.

17.Не обичам домакинска работа.

18.Хаотична съм.

19.Много съм чувствителна и смятам, че това е недостатък.

20.Ако бих определила истинската си възраст то, тя би била "сладките 16"

21.Обичам да ми мирише на борови връхчета и гора.

22.Не обичам да спортувам, колкото и да съм се опитвала не мога да постигна отдаденост към спорта.

23.Идеалът ми за мъж е Джордж Клуни.

24.Понякога си мисля, че не принадлежа на този свят-може би трябвало е да живея в XV или XVIII век.

25.Истински харесвам всичко от отминалите епохи-огромни рокли, прически, мода и сещате се за какво става дума.

26.Искам да притежавам замък или поне да обиколя много замъци-обожавам ги.

27.Ревлива съм.

28.За 26-те ми години все още не знам с какво искам да се занимавам/странно, но е факт/
 Имам предвид не като обикновена работа- като призвание, нещо, което истински да ме вълнува и влече. 

29.Много мрънкам.

30.Мнителна съм и не се доверявам лесно.

31.Обожавам да чета и да гледам сериали.

32.Много обичам шоколад и чипс.

33. Вманиачена съм на тема коса, грижи за косата, цветове, прически и изобщо всичко свързано с косата.

34.Не гледам екшъни, фантастики, трилъри и прочие филми-харесвам и гледам само романтични-комедии, исторически филми-почти не залитам в други стилове.

35. Обожавам парфюмите! 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …