Пропускане към основното съдържание

Бюти блогърките, които следя ❤

Здравейте дами!
Публикацията ми днес ще бъде за моите любими бюти блогърки и каналите, които следя в you tybe.
Те не са много.
Мисля, че тези блогове са полезни, защото предлагат много възможности да научим нови неща в света на красотата.
Аз следя главно такива, които са свързани повече с прически, грим и маникюр.
Имам няклоко любимки, чиито клипове, най-често гледам, и които харесвам най-много.
На първо място това е самоуката гримьорка Карли Бибел Beauty by Carli Bybel.
Тя е всеизвестна и всички я знаят. На мен много ми допадат нещата й, харесвам много цялостната й визия и начинът, по който се гримира. Да не говорим, колекцията й от гримове, която е меко казано впечатляваща.
Много е готина, красива и е приятно да я слушаш. Обожавам клиповете й за Хелоуински и сценичен грим-прави наистина невероятни визии.


Много ми харсева косата й, по-специално цвета. Допада ми начина, по който си прави миглите.
Доста често ми прави впечатление при нея, че прави тежки гримове, които понякога са прекалени, но естествените и ежедневни такива в неутраните гами много ми допадат.
Ето този например е супер обикновен, нежен, ежедневен грим, което съвсем не значи, че се постига толкова лесно.

Друга мой много любим канал е Luxy hair. Най-редовно го преглеждам, защото прическите са лесни за изпълнение, прекрасни и идейни.
Момичето се казва Мими и съвсем наскоро показа визия, вдъхновена от филма на Дисни "Пепеляшка"/който междудругото аз много харесах/.
Изобщо това е канал, пълен с идеи относно косата, съвети,лесни и интересни прически за изпълнение и лично за мен е много полезен.


и когато говорим за прически, ето този канал е чудесен и наистина това момиче прави уникални неща.Womdnbeauty1


Правенето на тези прически само изглежда просто, но всъщност никак не е.
Ако имате повод да си направите официална прическа това е мястото.Тук е пълно с наистина много красиви прически.Тези клипчета биха улеснили дори и фризьорите. А ако си харесате дадена прическа само я показвате и готово. 

Още една добра блогърка предимно за грим идеи е Худа Катан.
Един особено любим грим от нейните е този:


И от българските следя сравнително малко.
Ели от Make up but how.Тя е много чаровна и се гримира уникално добре.
Тя е изключително талантлива и всичко й се отдава-грим, маникюр прически, можеш да почерпиш безброй идеи.



Още една моя любимка е Боряна Стефанова. 
Забавна, мила, като й чуя гласа и ми действа супер положително. Много е позитивна и усмихната. Благодарение на нея разбрах за страхотния начин да си правиш къдрици с лента за коса.


Харесвам много и Милена.



Както и Лорън.


Разбира се следя и други блогове, но по-рядко. Тези са основните блогове и канали за красота, които харесвам и най-често гледам.Сигурна съм, че много от вас ги знаят. Блоговетe им са супер и е невероятно как тези момичета се преобразяват чрез грима. Изкуството на грима и света на красотата е необятен.
ЧУВСТВАЙТЕ СЕ ВИНАГИ КРАСИВИ И УСМИХНАТИ. УСМИХНАТИТЕ МОМИЧЕТА СА НАЙ-КРАСИВИ!ГРИЖЕТЕ СЕ ЗА СЕБЕ СИ И ПОНЯКОГА СИ НАПОМНЯЙТЕ, ЧЕ СУЕТАТА НЕ Е ПОРОК, А ЧИСТО ЖЕНСКА ЧЕРТА!


Целувки от мен!


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в