Пропускане към основното съдържание

Розова вода за красива кожа.

                                                             Здравейте прекрасни!








Този месец искам да ви разкажа за розовата вода и нейните свойства върху кожата и за това как тя ни помага да почистим и освежим добре кожата си. От известно време я използвам в грижите си за лицето. И преди съм ползвала розова вода, но тогава не пoпаднах на точната и затова спярх да я ползвам. След известно време прочитайки за многото й ползи като козметично средство реших пак да пробвам. Отидох до близката аптека и си взех тази розова вода на Милва.



Шишенцето съдържа 200 мл продукт, цената е около 1, 50, може и по-малко зависи откъде си я купите. За тази цена съм очорована от качествата на продукта. Съдържа натурален извлек от маслодайна роза. 
Е, съставът й не е съвсем натурален, защото има малко спирт, но това не ме притеснява особено, защото ми се отразява чудесно и нямам оплаквания като раздразнение или зачервяване на кожата, което при мен често се получава. 
Розовата вода се използва ширико в козметичните продукти-кремове, лосиони, балсами за устни, шампоани и други. И това не е чудно, защото тя има редица полезни за кожата свойства. И освен това България е водещ лидер в производството на розовото масло и ние не бива да подценяваме това прекрасно масло и неговите ползи. Използвайки редовно розовата вода можем значително да подобрим състоянието и вида на кожата. Тя съдржа витамините Ц и А, които имат противовъзпалителни свойства. Самата вода има противовъзпълително, почистващо, антибактериално действие. 
Хубавото е, че е подходяща за всеки тип кожа. Може да се използва ежедневно в грижите за кожата. Има също антисептични и противостареещи свойства. Ползвам вече трета опаковка от нея, с което си напомням да изтичам до аптеката, защото и тази ми свърши. И както аз разбрах освежава прекрасно кожата.

За какво използавам аз розовата вода?

1.Като почистващ тоник сутрин и вечер-обтривам хубаво с напоен памучен тампон лицето си, след което нанасям дневен хидратиращ крем. Розовата вода свива порите. В резултата на това лицето ми е мигновено освежено тонизирано и ухаещо прекрасно. Розовата вода има чудесен успокоителен и озаряващ ефект. Тя успокоява моята чувствителна кожа, помага ми в борбата с акнето и освен това е естествен почистващ продукт. Тя може да почисти идеално и да балансира мазната кожа, подмладява кожата, омекотява, съживява и й придава здравословен блясък. Наистина след като я нанеся се чувствам освежена, с бистър тен.



2. Като освежаващ компрес за очите. 

Да, розовата вода наистина ми помага за успокояване на кожата около очите, за намаляване на подпухналостта, сенките под очите, за освежаване на погледа, намалява стреса и умората. Очите ми се чувстват добре. Нанясам от водата върху памучен тампон, оставям върху очите и стоя така 10-15 минути.Особено добре действа вечер преди да заспиш. Аз често стоя много продължително време пред компютъра и тези освежителни компреси с розова вода много ми помагат, срещу уморени и възпалени очи, намаляват напрежението и придават свежест и ми допада страхотния озаряващ ефект.

3. В маски с хума

Добавям розова вода и в маските с хума и така действието на маската се засилва още повече и има прекрасен ефект за хубавото почистване на кожата, против акне, за изглаждане и избистряне на тена.

Розова вода можете да добавите и във ваната-това все още не съм го пробвала, но съвсем скоро ще опитам и после разбира се ще докаладвам ;) Твърди си, че розовата вода добавена във ваната омекотява и добавя свежест, придава ухание на роза и освен това е подходяща за ароматерапия.


4.Почстване на грим 

Понякога я използвам и за почистване не грим и се справя додта успешно с това.
Не съм я ползвала обаче за отсряняване на прекалено тежък грим. А най-вече за почистване на очите и след основното почистване на грима с тоалетно мляко, измивен гел или мицеларна вода.


5. Спрей за коса. 

Ползвах само един път, но ефекта не ми хареса особено. Не знам защо, вероятно не направих нещо както трябва. Иначе розовата вода се впръсква по дължините и корените на косата, тонизира, придава блясък и омекотява сухите коси, подобрява кръвообращението, заздравява косата и стимулира нейния растеж. Пробвайте, може да има добри резулатати при вас, аз не мога да дам категоричено мнение, защото не съм използвала достатъчно дълго време за косата.
И само да вметна, че принцеса Сиси Баварска-най-очароватлената императрица на Австрия е впръсквала розова вода в косата си след всяко миене. И понеже много си падам по тези неща, само прочитането на това твърдение би ме накарало да пробвам. :D
/повече информация за грижите за косата на Сиси и за нея самата, ако ви е интресно погледнете тук  http://vanityfairdesie.blogspot.com/2014/11/blog-post_26.html/


Аромата на роза има доказано успокояващо действие. Ако не сте фенове на мириса на роза-аз също не съм особен фен, но трябва да ви кажа, че тази вода не мирише като изгнили рози, както някои други такива продукти, а напротив-аромата е прекрасен, изключително нежен и приятен.




Напоследък залагам все повече природни продукти в грижите за кожата си.
Тази розова вода се оказа страхотна находка и ще продължа да си я ползвам.
Понякога е хубаво да дадем предимство на нашите си, български продукти.
Вероятно има и много други добри розови води, на най-различни марки, но засега не смятам да сменям тази. Наистина ми действа благотворно. !

Е, това бяха моите впечатления и опит с розовата вода-препоръчвам да я пробвате.Успешен и приказен ден от мен!

Искрено Ваша:
Деси


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в