Пропускане към основното съдържание

Моят Коледен маникюр


Здравейте и за много години!




 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници. 
Започвам с коледния ми маникюр. 

На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави. 
Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него. 
Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 

Това е нюанса. 


Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 

Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 


Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden rose, с него лесно се прави и френски маникюр. 
Не ми се видя достатъчно бляскаво затова нанесох и един глиър на флормар № 74-ето този:


Финалния завърршех бяха топчиците за маникюр, от тези, с които се прави т.нар. маникюр тип "хайвер". 
Купих си тези топченца преди доста време и трябва да кажа, че никак не ги харесвам. Не ми допада колко трудно се слагат, как стоят, не са удобни и въобще не са подходящи за ежедневието. 
Но на празничния маникюр паснаха идеаално. И ето, че намериха своето приложение. 
Те се наняст директо върху слой топ лак за да прилепнат по-плътно и да се задържат на повърхността на нокътя.
Около тях нарисувах и малки бели точици.


Точиците на нанесох с обикновен молив-все още не съм си купила точкатор, все забравям, пък и не съм особен фен на точките. Обикновен черен молив за рисуване върши чудсна рабата. Само трябва да е по-затъпен в края, тоест да не е добре подострен.
Нансяш лака и готово!


Като цяло ми хареса ефекта и това е маникюрът, с който посрещнах празниците. 
Както казах вече-колкото по-бляскаво, толкова по-добре. Създава илюзия за блестящи разноцветни герлянди, коледни светлини и блещукащи лампички.



А какъв беше вашия празничен маникюр? И какво предпочитате-нещо по-класическо и семпло или по-лъскаво и кичесто? 

В някои от следващите публикации ще покажа още два маникюра, които наскоро си правих-класически френски и новогодшния ми маникюр,за който се доверих на професионалист. 

Е, това е от мен! 
Хубав Понеделник-мразовит и студен!
Стойте на топличко и се занимавайте с приятни неща ;) 

Коментари

  1. Лаковете на Golden Rose са изключително трайни. Аз лично съм много доволна от тях.

    ОтговорИзтриване
  2. и аз съм доволна, но чак изключително трайни за себе си не мога да кажа, защото на мен трудно ми издържа маникюр повече от 3 дни, за тази цена са страхотни обаче

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в