Пропускане към основното съдържание

Моминско да е...... Сладко, розово, цветна публикация ❤




Моминско да е......

Сладко, розово, цветна публикация ❤



Здравейте прекрасни момичета!

Днешната ми тема е за цветни коронки и как можем да си ги направим сами. 
Исках такава, защото много ми допадат и са актуални от доста време, особено за лятото.
Но тази я направих по повод-моминското парти на моя приятелка, на която кумувахме със съпруга ми през Юни. 
Това моминско парти беше много специално и така казано беше връх в организацията на партита, в които съм вземала участие досега.
Бих разказала повече, а бих показала и снимки, защото си заслужава...но, все пак има някои неща, които трябва да останат извън виртуалното и дълбоко в личното.
Така, че ще се огранича само с някоя и друга рецепта и моя снимчица от събитието. 

Такива партита са много приятни, различни и уникални. Те са и повод да развихрим кулинарната си фантазия, да измислим нещо оригинално, готино и различно.
Защото тези партита са тематични, единствени по рода си, много розови, сладки и момичешки. 
❤ 



Какво ме вдъхнови да си направя такава диадема?

Може би доста от вас са виждали страничката на Радина във Фейсбук-RF цветни аксесоари за коса. Еми, тя ме вдъхнови да се сдобия с един такъв лично изработен от мен си.
Междудруго и сватбената ми тиара беше поръчана от там, а изработката й е уникална, за което й благодаря сърдечно.В посочената връзка може да видите нещата й. 
Държа да отбележа, че това не е реклама,не ми е плащано за нея, но за хубавите неща трябва да се говори и затова приемете това като похвала. Няма да съжалявате ако си поръчате нещо от там, но с много малко усилия и красиви изкуствени цветя съвсем лесно можете да си направите и сами.
https://www.facebook.com/Radianasflowers?fref=ts

 След разглеждане на снимки и много клипчета в you tybe как се правят такива диадеми се захванах със задачата. 
Много е лесно.



Показваме за какво иде реч. Това е розовата коронка, която си направих с тези цветя на първата снимка.
Цветята са изкуствени, купих ги от магазин тип едно левче, но огромен, китайски, в който могат да се намерят най-различни неща. 
Магазинът е в София, близо до "Баня Баши". 
Цветното букетче ми излезе 7 лева и трябва да кажа, че цветята бяха страхотни, много хубави изкуствени цветя.
Даже ми беше жал да ги разваля и с удоволствие бих си ги сложила в стаята или банята, макар модата на изкуствените букети отдавна да е преминала.

Необходимите неща:

1.Остра ножица
2.Качествен силикон
3.Силиконов пистолет
4.Обикновена по масивна диадема



Начин на изработка:
Елементарен. Просто режем цветчетата и лепим върху пластмасовата диадема, едно до друго, като ги редуваме по цветове или поне се стараем да има някакъв контраст.
Моите бяха бледо розови и цикламени. 


Важно е да пазим ръцете, пръстите и маникюра. Аз се изгорих няколко пъти.
Но това винаги ми се случва когато работя със силикон и е просто неизбежно.
С ръкавици не може да се работи удобно, така че е безсмислено да се слагат.
Слага се по малко силикон, не се прекалява, защото той хваща бързо и много силно, ако е хубав. 
Изчакваме да изтине. 
Розите се лепят плътно една до друга, защото иначе се получават дупки и е грозно.
Много бързо и лесно става.
Аз предпочитам сама да си направя такава коронка, защото ще е уникална, по собствен дизайн и възможността някой друг да има такава почти не съществува. 
Момичетата много я харесаха.


 Нетрадиционно:
Признавам, че диадемата е леко кич, по-нестандартна, голяма и различна. 
Но се усмелих да я нося и много ми хареса.
Все пак и поводът го позволяваше, а всеки ден, в ежедневието едва ли бих носила такава диадема.
Честно казано тя е много  в "мой стил", много момичешка, сладникава, романтична и цветовете й прекрасно контрастираха с тъмната ми коса.

+ едни ултрависоки и неудобни цикламени обувки като тези идеално допълват визията 



Цикламата винаги съм я обичала като цвят. Стои прекрасно на момичета с бяла кожа и тъмна коса като мен, освен това се комбинира идеално с черно и бяло. 
А пък за момински партита си е задължителен цвят в украса и облекло, нали така?




Цветно, сладко, момичешко и розово....идеалната комбинация да отпразнуваме "последният момински запой"  ❤  ❤ ❤ 

Целувки и много розово настроение от мен!
Десислава ❤ 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени презразличните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н.
Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много приятно заним…

Моят Коледен маникюр

Здравейте и за много години!



 Празниците вече минаха и тъй като тогава нямах никакво време да пиша сега дойде моментът да покажа няколко от маникюрите, които си направих покрай коледните и новогодишни празници.  Започвам с коледния ми маникюр. 
На Коледа разбира се маникюрите ни трябва да се колкото се може по-празнични и бляскави.  Аз заложих на червено с бляскави частици-от серията на Golden rose rich color  45-прекрасен червен цвят, с бляскави частички, който ми стана любим и доста често се лакирам с него.  Тази серя на Голден Роуз е с онези по-широрки четки, които за мен са много удобни и нанасям лак в пъти по-бързо отколкото със стандартните по-тесни четки. 
Това е нюанса. 

Тези макси четки са наистина много удобни. Нанесох 2 слоя от този лак. Пред това разбира се основа-ползвам за основи и топове тези на Перфект. Винаги съм била доволна от тях. 
Това е маникюрът. Много празничен, една идея по-кичозен и весел, отколкото исках да е. 

Използвах бял тънкописец на Nail art - Golden …

Грижа за косата

                                             Грижа за косата
Грижата за косата си е цяла наука ако питате мен. Понякога е голямо лутане докато намериш правилните продукти. Всичко зависи от типа коса, цвета, структурата на косъма, формата на подстригване и още много, много неща. Тази публикация ще посветя на любимите ми продукти за коса, които съм ползвам в момента и които харесвам за косата си. Аз изключително много експериментирам с продукти за коса-къде успешно, къде не. Като се замисля може би косата е нещото да което най-много се грижа във визията си. Нека на първо място уточня каква е моята коса, а след това и грижите, които полагам за нея.



Естественият цвят на косата ми е тъмно кестеняв-почти черен. Гъста е, бухнала, косъма ми е плътен, твърд и лесно се поддава на обработка. Имам права коса, но често се чупи на най-различни места. Дължината както ще видите и на снимките и някъде до гърдите. Подстгригвам я на всеки 2-3 месеца с по 2-3 см. Обожавам дългите коси, но в моментът в който м…