Пропускане към основното съдържание

Fashion Inspiration: Phoebe Tonkin at "The Secret Circle"


  Fashion Inspiration                                                               Phoebe Tonkin at "The Secret Circle" 


Привет момичета :)


Есента е вече тук, а с нея и новите модни вдъхновения.
Да си призная-не тъгувам по лятото. Мразя големите жеги.
Освен това обичам есента-тя е красива, пъстра и шарена.
Днес ще си говорим за модни комбинации.
Когато става дума за стил, от кого можем да се учим ако не от любимите ни холивудски звезди?!
Някои от тях са пример за страхотен моден вкус, стил и излъчване.
А защо пък да не хвърлим поглед и към любимите ни сериали, тийн икони, лошите момичета, които харесваме от ТВ екрана.
Това ще бъде моята първа "модна" публикация в блога.
Като всички момичета и аз си имам фаворитки сред актрисите и известните личности.
Днес ще ви представя една от тях-Фийби Тонкин.
Всички я познаваме, няма нужда да казваме каквото и да е било за нея.
Тя е готина, секси и има бунтарско излъчване.
 Много харесах нейният стил от "Тайният кръг".
 За съжаление сериалът не беше продължен и вероятно има защо. Не беше особено интресен.
Но стилът на Фей Чембърлейн и нейният характер ще останат забелязани от всички и съм сигурна, че тя е била любимката на много от вас, които са я гледали в сериала преди време.
Ще ви покажа две кобинации, въдхновени от нейният стил в"Тайният кръг".



Код черно е това, което трябва да спазите. Черни дрехи, класически комбинирани.


1.Черна пола-в моят случай плисирана от Какаду;
2.Пухени боти от Мегиаз,-това избрах аз, вие можее да изберете класически черни ботуши и каквото и да е друго;
3.Черно кожено, а може и велурено яке
4.Колан-широк, за предпочитане;

На първо място забелязваме, че основният цвят, който Фийби носеше в сериала е черното.
Нищо чудно, все пак става дума за вещици.

Трябва да призная, че много й отива.


Стилът на Фей е стилен, класически и малко бунтраски. 
Основен елемент са черните скини дънки и клинове, блузи и кожените якета.
Висящи бижута, изчистени линии в дрехите, тъмни цветове, малинови устни и лек грим.


Дългото висящо бижу или няколко черни верижки са задължителни.
Аз избрах тази семпла броеница, която си донесох от Ватикана.Мисля,че е напълно подходяща за целта, а и комбинацията ми хареса.

Същественото в облеклото на Фей Чембърлейн е характерният й стил на лошо момиче.
Тук идеално се вписва любимото ви кожено яке. 

А за една парти визия можете да изберете любимата ви класическа и изчистена черна рокля.
Като тази например:


Ето ги и момичетата от сериала, облечени изцяло в черно. Истински вещерско нали?


Черната рокля е винаги класика. Добавете към нея ефектно голямо бижу и любимото си кожено яке и вашаа визя в стил "Тайният кръг " е готова.
Тези аутфити са изключитебно подходящи за есента, училището, колежа, парти.

Ако пък предпочитате удобството заложете на скини дънки и черна дантелена блуза или пък кожен клин. 
Можете да заложите на най-рацлични модни комбинации, които да разкрият вашият индивидуален стил и излъчване.
А черното е винаги на мода!

Поздрави от мен! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в