Пропускане към основното съдържание

Грижа за кожата на лицето с домашни маски.Маска с хума.

                                                                  Маска с хума


Това е една от любимите ми маски за лице. Често си я правя и ми харесват резултатите. 
Всички знаем, че бялата глина е много полезна за кожата, защото има голямо съдържание на минерали в състава си.
Хумата е широко използвана като козметично средство още от древни времена. 
Самата царица Клеопатра си е приготвала такава маска от глина и е поддържала кожата си с нея.
Тя почиства идеално кожата, свива порите, изглажда и избелва, бори се успешно с акнето, избистря тена, повлиява чедесно върху мазната и проблемна кожа и прави кожата на лицето много мека и приятна. 
Това са главните причини поради които и аз започнах редовно да я ползвам и толкова я харесвам.
Ще говоря само и единствено за бялата глина-само нея съм ползвала, а има и други различни видове и цветове глина.
И преди често си правех маски с хума, но сега това се превърна в рутина за мен и е вече част от ежеседмичния ми ритуал за разкрасяване. 
Правя маската с хума или само с вода или добавям и смесвам с малко капки от розовата вода, която ползвам-говорих ви за нея в друга публикация. 
Маската с хума се приготвя лесно. 
Изсипвате около две супени лъжици в пластмасов съд-никога не я слагайте в метален, защото си взаимодейства с метала и губи свойствата си. 
Към сместта добавяме 1 с.л. вода, за да стане като каша. Съветвам ви да слагате малко вода, защото така се наняся по лесно по лицето. С времето и с много опити уцелих идеалната за мен консистенция, която не бива да е водниста, а по-твърда.
Аз прибавям вместо обикновена вода-розова вода и размесвам.
Нанаясм на лицето най-често с пръсти, много е удобно и с четка, ако имате някаква подходяща за нанасяне на маски. 

След като цялата смес се сложи върху лицето/избягвайте областта около очите/ оставяте маската да действа 10-15 минути, колокото решите. През това време можете да правите каквото ви харесва, да сърфирате в нета, да слушате музика, да си релаксирате.
Тя засъхва върху кожата и стяга. 
Отмивате с хладка вода. Можете да нанесете лек дневен хидратиращ крем, защото хумата изсушава кожата. 
Внимавайте със зоните около очите и носа-те са по-чувствителни и е възможно кожата ви да се обели-случвало ми се е . Това става поради изсушаващия ефект.
Правя си тази маска 2 пъти в седмицата, повече не е необходимо. 
Хумата цапа доста и трябва много добре да се отмие. 
Чувството след маска с хума е невероятно-кожата ми се повлия доста добре от нея-става много гладка, мека, блестаща и озарена, избелена, идеално почистина, а тенът е изравнен и лицето сякаш "светва".
Хумата помага на проблемната кожа, за справяне с акнето. 


Не едън път съм казвала, че обичам да си правя домашни маски за коса и лице. Някои от тях са наистина ефективни-маската с хума е една от тях. 
Правя маската вече втори месец, всяка седмица, като редувам и с други маски, за които ще говоря по-нататък.
Хумата е част от грижите ми за кожата и съм изключително доволна от ефекта, който постигам. 
Затова и ви предлагам да пробвате тази маска-толкова е лесна и проста, а същевременно с чудесни резултати.
Може би трябва да кажа марките хума, от които съм доволна. Използвала съм много видове хума, но съм най-доволна от тези на Талодерма /това е най-добрата хума, която съм ползвала/ и  на Клеопатра, също ми харесва.
Намират се във всяка аптека, количеството е голямо и стига за много време. 
Можете да се поглезите и да си направите тази маска-не отнема време и е страхотна. 
Обичам домашните маски и си правя някои от тях. В нялолко поредни публикации ще ви запознавам с любимите ми такива маски. Ще се радвам да ви е полезна днешната публикация и да ви помогне в постигането на красива и чиста кожа.
Позрави от мен и приказен ден!

Искрено Ваша 
Деси  ❣


Коментари

Популярни публикации от този блог

Модата през вековете:Част 1 Ренесанс и Тюдори

Модата е нещо, което винаги стремглаво се развива. Тя се мени през различните времена и периоди от човешката история. Оформя се и се развива също така под влиянието на много фактори. Тъй като се интересувам много от история както вече споменах, у мен се зароди идеята да прочета и науча повече за модата през вековете. Винаги ми е било интересно какво се е носело в предишните епохи, какви са били жените тогава, как са изглеждали. От дълго време се канех да започна да се занимавам с това и много ми се искаше да разуча специално за женската мода в различните времеви периоди-Средновековие, Ренесанс, Ново Време и т.н. Основните източници, които ще използвам са главно чуждестранни интернет сайтове посветени на модата. С интерес откривам, че има много такива блогове и сайтове, в които хората интересуващи се от тази тема споделят своите знания.  Има доста различни източници. За мен е много вълнуващо да се захвана с това и започвам с голям ентусиазъм. Това „проучване” се оказа много п

Незаменими продукти:Шампоаните на "Здраве"

Здравейте! Днешната ми публикация ще бъде за един любим мой продукт за грижа за косата, а именно шампоан Здраве Актив. Реших да му посветя отделна публикация, защото смятам, че си заслужава да се пробва и, защото от доста време не бях попадала на такъв добър продукт на такава цена и с такова качество, който изпълни всички неща, които обещава. Искам да уточня, че използвам тези шампоани от доста време вече и затова представата ми е обективна, но все пак подчертавам, че това се отнася само до моята коса и моите нужди. Пробвала съм всякакви шампоани-и скъпи и много ефтини. Единствените три продукта, на които се връщам многократно са шампоаните на Здраве Актив , серията на Клоран с китайски божур и един медицински шампоан на Юсерин Dermocapiliare , за който по-нататък ще направя ревю. Правила съм си много експерименти и съм пробвала всякакви марки на пазара. Но това са трите шампоана, които идеално пасват на косата ми и удовлетворяват нейните нужди. Имам много чувствителен скалп и

Модата през вековете:Част 2:Рококо и епохата на Мария - Антоанета.

Здравейте, прекрасни!  Навън е доста студено и зимно, но на мен ми е пъстро и цветно, затова съм подготвила и една цветна, кичозна, розово-бонбонена и екстравагантна публикация, която ми беше много приятно да напиша. Запитвали ли сте се някога какви са били жените в миналото, как са се грижили за себи си, а как са се обличали? Харесвате ли костюмните драми, огромните обемни рокли и прическите в рококо стил? Ако се интересувате от историята и модата през различните епохи, днешната ми публикация е за вас и ще се радвам ако ви хареса и внесе хубаво настроение и разнообразие в деня ви. И така, ще става дума за мода, кринолини, прически през тази така пъстра и авангардна сама по себе си епоха на рококо. През XVIII век във Франция и на други места в Европа възниква промяна в културата и начина на живот в европейското общество. Започва епохата на Просвещението.   Просвещение:   Интелектуално движение в европейската философска и политическа мисъл и в